UW PRODUCT IN DE TIPPR APPLICATIE
TIPPR presenteert dagelijks uw producten aan Horeca professionals via de app. Indien er een concrete interesse is, geven wij dit direct door. Hiermee zorgt u ervoor dat je altijd top-of-mind bent in de horeca en de achterdeur dicht houdt.

Tegenwoordig wordt alles steeds gehaaster omdat horeca professionals beperkte tijd hebben. Belangrijk is daarom de presentatie van het product om in een korte tijd de aandacht van horeca professionals te trekken. Zorg dat je presentatie van je product opvalten Instagrammable is, d.w.z. aansprekende afbeeldingen en teksten. Om ervoor te zorgen dat je dit succesvol kunt doen, hebben we dagelijks onderzoeken en de bevindingen ervan vastgelegd in de  TIPPR upload instructies (klik hier) om te voorkomen dat uw product wordt afgewezen.

Om alle gegevens zo overzichtelijk mogelijk te registreren is er een persoonlijke omgeving gecreëerd waarin je jouw content en contactgegevens kunt bijhouden. Deze persoonlijke omgeving vind je via www.mijn.tippr.nl   Na de registratie moet je de volgende stappen doorlopen voordat je product live staat op de TIPPR-app.

 

UW PRODUCT UPLOADEN VIA WWW.MIJN.TIPPR.NL

STAP 1: REGISTRATIE

Registreer hier je voornaam, achternaam, bedrijfsnaam en email. Je kun hier zelf een wachtwoord kiezen en na het bevestigen van de gebruikersvoorwaarden kun je inloggen.

 

STAP 2: BEDRIJFSPROFIEL

  1. Abonnement: maak hier een keuze voor je abonnementsvorm, TIPPR light, business of Premium
  2. Bedrijfsnaam: hier staat de bedrijfsnaam geregistreerd zoals genoteerd bij registratie
  3. Contactpersoon communicatie: vermeld hier de naam, email en het telefoonnummer van het contactpersoon m.b.t. algemene vragen
  4. Contactpersoon leads: indien er aanvragen binnen komen voor een vrijblijvende aanvraag is er een noodzaak om zo snel mogelijk te reageren. De contact gegevens van de aanvrager worden hier naartoe gestuurd. Onder je post kan je ook post kan je ook een email adres en telefoonnummer achterlaten. Indien je niet hetzelfde contactpersoon wil vermelden plaats na je mail en telefoonnummer een puntkomma “;” en vermeld de gegevens
  5. Contactpersoon facturatie: voor vragen m.b.t. betalingen neemt TIPPR contact op met deze persoon. De factuur wordt ook naar dit email adres verstuurd
  6. Factuuradres: hier kan je een PO nummer vermelden en de adresgegevens van het facturatie adres
  7. Leveringsgebied: geef hier de regio’s aan waarin het product geleverd kan worden

 

STAP 3: PRODUCTEN TOEVOEGEN

  1. Naam product: hier vermeld je de titel van de post die de gebruiker direct ziet.
  2. Introductie datum: vermeld hier de datum van introductie in Nederland
  3. Omschrijving: maak een kort en bondige omschrijving van je product, gebruik hierin maximaal 350 tekens
  4. Productfoto’s: upload hier de productfoto’s (max. 5 stuks), zorg dat deze aansprekend zijn. De eerste foto is de foto die de gebruiker als eerste te zien krijgt wanneer het product als post langs komt in de app.

STAP 4: PRODUCT ONLINE

Na het drukken om de knop “Product uploaden” wordt de registratie gecontroleerd en staat het product binnen 24 uur online, indien alles wordt goedgekeurd door het TIPPR team.

Contact