fbpx

Customized Identity

Op de Horecava hebben we gezien dat trends steeds verder gaan om eigen identiteit te verlenen aan een bepaald product of een bepaalde horecazaak. Ook op interieurgebied is veel op maat te maken en te customizen. Overal kun je je eigen logo in laten verwerken. Zo was er zelf een keramist waarbij je je eigen servies kon laten vervaardigen. Ook was er een tattoo artist die uitlichtte dat zelf het tattooëren van je stukjes vlees met eetbare inkt mogelijk was. Het melkschuim kan versierd worden met gekleurde latte art, je logo of een geprinte boodschap. Het is interessant om te zien hoe ver sommige trends gaan om er maar voor te zorgen dat je logo overal gezien wordt en dat elk plaatje Instagrammable is. Het creëren van een eigen identiteit hier is het belangrijkste voor je bedrijf.

Bron: Misset Horeca

https://social.tippr.nl/customized-identity

Laatste artikelen

Lekker zomers: gekonfijte Artisjokburger

Caprichos del Paladar Steeds meer consumenten kiezen voor een burger. Hier zien we dat steeds vaker de keuze gemaakt wordt voor een gezonde gourmet burger.Caprichos...

Trendrapport 2024 – Trend: No Waste Restaurant

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg