Digital Selling Event – Online meets Offline

Horecaplatform BBB, Tippr en the Social Selling Company nodigen je graag uit voor een inspirerende middag op donderdag 13 juni 2019 van 14:00 tot 17:00 bij het exclusieve Soho House in Amsterdam. Je kunt een informatieve middag verwachten met drie inspirerende presentaties. Na afloop ontvang je een goodiebag (t.w.v. € 250). Kosten van het event zijn € 75,- per persoon, exclusief BTW (€ 90,75 incl. BTW).

 

De Business-to-Business-markt (B2B) wordt gekenmerkt door persoonlijke verkopers. De tijd wordt schaarser waardoor iedereen opzoek is naar efficiëntere routes om in contact te komen met zijn doelgroep. Waar in de consumenten wereld verkoop via o.a. Bol.com volledig is geautomatiseerd, zie je dat dit niet van toepassing is in de B2B-horecamarkt. Persoonlijk contact is in de B2B-horecamarkt nog heel belangrijk, maar op welk moment ga je van online naar offline? Bestaat de traditionele verkoper over enkele jaren nog wel in de horeca? Hoe kun je deelname aan een beurs optimaal inzetten? Na dit event heb je antwoord op al deze vragen!

Soho House:

De locatie van het event is Soho House. Deze exclusieve club is sinds de zomer van 2018 geopend. Soho House is in 1995 opgericht in Londen en is gericht op mensen die veelal creatieve beroepen uitvoeren. Alleen met een lidmaatschap heb je toegang tot de Soho House Amsterdam waar leden kunnen werken, afspreken en toegang hebben tot de club die voorzien is van een restaurant, bar, sportschool, bioscoop en dakterras met zwembad.
Tijdens het Digital Selling Event krijg jij de gelegenheid om verder te komen dan alleen de begaande grond!
Gevestigd in het statige Bungehuis vind je deze exclusieve memberclub van Amsterdam. Het Bungehuis werd oorspronkelijk in de jaren 1930 gebouwd als een handelskantoor, totdat het in de jaren zeventig werd betrokken door de Universiteit van Amsterdam werd.

Programma:

  • 14:00u     Ontvangst in Soho House Amsterdam
  • 14:30u     Presentatie Tippr -> Hoe ziet de Custumer Journey van de Horeca eruit?
  • 15.15u      Presentatie the Social Selling Company -> Hoe bereik je de moderne horecaondernemer
  • 16.00u     Presentatie BBB Maastricht -> More Horeca Succes
  • 16:15u      Netwerkborrel
  • 17:00u     Afsluiting

Kosten € 75,00 excl.BTW, (€ 90,75 incl. BTW):

Deze kosten voor het event worden in rekening gebracht via EventBrite . Na afloop van het event ontvang je een goodiebag ter waarde van 250 euro met onder andere:

  • Het succesboek LEF (met o.a. Pieter van Coolblue, Rituals en Picnic). Het geheim van marktverstoorders ontrafeld.
  • Tippr Light-abonnement 1 maand gratis.
  • Gratis toegang tot Folie Culinaire en een voucher voor een gratis sterrenlunch in het Gault & Millau theater.
  • Professionele Linkedin-foto’s die tijdens het event wordt gemaakt door een Linkedin-fotograaf.

Tippr: Hoe ziet de  Customer Journey van de Horeca eruit?

Wat zijn de trends van de Horeca en hoe haak je hier op in als leverancier in de customer journey? Hoe kun je innovaties op de kaart zetten in de horeca? De horeca heeft beperkte tijd en zit niet te wachten op verkopers die binnen komen vallen. Hoe kun je met een online activatie inspelen op de Customer Journey om uiteindelijk offline de horeca ondernemers te converteren? Als leveranciers krijg je tools om in contact te komen met de horecaondernemers om uiteindelijk de conversie te verhogen.

The Social Selling Company: Hoe bereik je de moderne horecaondernemer

De klant koopt anders dan vroeger. Een groot deel van het koopproces speelt zich tegenwoordig online af, zonder dat je daar als leverancier of verkoper bij betrokken bent. Speel je daar als bedrijf niet op in, dan loop je veel omzet mis. Op welke social media zitten jouw (potentiële) klanten? Er een routine van maken om dáár op een professionele manier aanwezig en relevant te zijn en zo meer waarde te bieden en omzetgroei te realiseren, dát is social selling.

BBB Maastricht: More Horeca Succes

Hoe kun je offline en face-2-face de online gekweekte interesse converteren met beursdeelname? Met een aantal tips & tricks leggen we kort uit welke aanpak het beste werkt voor je doelstelling.

In het exclusieve Soho House nodigen wij je graag uit voor het Digital Selling Event. Als reguliere bezoeker kan je zonder introductie van een member hier niet naar binnen maar tijdens het Digital Selling Event ben je met een toegangskaart wel eenmalig welkom. Heb je recht op een plek in de privé bioscoop en krijg hierdoor een kijkje achter de voordeur van de nieuwste vorm van horeca.

  • Datum: donderdag 13 juni 2019
  • Tijd: 14:00 – 17:00
  • Locatie: Soho House Amsterdam, Spuistraat 210

Dresscode: in Soho House heerst er een niet-zakelijke sfeer. Om deze informele omgeving te behouden, vragen we deelnemers aan het event geen zakelijke kleding te dragen. Indien je een das draagt zal vriendelijk verzocht worden deze af te doen.

Bereikbaarheid

Soho House is ideaal bereikbaar met het OV. Om de paar minuten vertrekken er trams richt het Soho House vanaf het Centraal Station maar check zeker Google Maps en Ov9292 voor de beste route:

  • Google Maps
  • Ov9292
    • Tram: o.a. lijn 2, 11, 12, 13, 17
    • Metro 52 (Noord-Zuid lijn): halte Rokin uitgang noord, Dam
  • Auto: de aanrijdroute kan op verschillende manieren, maar wij adviseren je altijd Google Maps te volgen aangezien deze ook de drukte in de stad bijhoudt.
    • Via Ring West: Pak S103 en rijd door tot Centraal Station neem voor het station de Nieuwezijds Voorburgwal en indien je wilt parkeren pakt je daarna na de zebra direct rechts de Spuistraat. Indien je wenst te parkeren in de Q-park garage op de Nieuwezijds Voorburgwal vervolgt je de weg.
    • Via Ring oost: pak S100 en rijd door tot Centraal Station neem voor het station de Nieuwezijds Voorburgwal en indien je wilt parkeren pakt je daarna na de zebra direct rechts de Spuistraat. Indien je wenst te parkeren in de Q-park garage op de Nieuwezijds Voorburgwal vervolgt je de weg.
  • Parkeren: in Amsterdam is dit altijd uitdagend, maar in de omgeving van het Soho House zijn verschillende opties.
    • Op straat: in de Spuistraat of op de Singel zijn betaalde parkeervakken. Beschikbaarheid is hierin alleen niet voorspelbaar.
    • Parkeergarages: Q-Park: Nieuwezijds Voorburgwal 56, deze parkeergarage bevindt zich op loopafstand, 8 min

Founding Partners


Contact