fbpx

Bookdinners: Paul Wiertz & Michiel Huisman

De afgelopen 5 jaar is het B2B-salesproces sterk veranderd. De moderne klant heeft toegang tot informatie via sociale media en digitale kanalen en gebruikt deze om onderzoek te doen en besluitvorming te versterken.

Hoe zorg jij dat je online goed vertegenwoordigd bent en contact kan leggen met de moderne klant?

In onze podcast bespreken we samen met onze gasten de nieuwe werkelijkheid die zij zien in de on-en offline verkoop van de horeca industrie.

Listen to “#2 BookDinners – On- en Offline Sales en Marketing in de Horeca” on Spreaker.

Laatste artikelen

Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit

We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg