fbpx

CSM: Dax Lira & Sebastiaan Kloosterboer

De afgelopen 5 jaar is het B2B-salesproces sterk veranderd. De moderne klant heeft toegang tot informatie via sociale media en digitale kanalen en gebruikt deze om onderzoek te doen en besluitvorming te versterken.

Hoe zorg jij dat je online goed vertegenwoordigd bent en contact kan leggen met de moderne klant?

In onze podcast bespreken we samen met onze gasten de nieuwe werkelijkheid die zij zien in de on-en offline verkoop van de horeca industrie.

Listen to “#4 CSM Bakery – On- en Offline Sales en Marketing in de Horeca” on Spreaker.

Laatste artikelen

80 Oesters Openen in 30 Seconden?

Het gebruik van vloeibare stikstof (liquid nitrogen) om oesters te openen is een methode die vaak in de horeca wordt toegepast, vooral als er...

Cashew Trend Kan Niet Ontbreken in de Horeca

Cashewnoten, uniek vanwege hun groeiwijze aan de kasjoeboom, bieden uitgebreide culinaire mogelijkheden voor de horeca en leveren tegelijkertijd gezondheidsvoordelen op. Aangezien elke cashewappel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg