fbpx

GASTTEVREDENHEID

[rev_slider alias=”toevoegen”]

#GASTTEVREDENHEID

 

Woensdag: 04-07-18

#TIP: Haal meer omzet uit je gasten: ”Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” Stef daarom je communicatiestijl af op het type horecagast, zorg dat je goed voorbereid bent, let op je lichaamstaal omdat de eerste indruk wordt binnen 4 seconden gemaakt en ontvang je gasten altijd met alle waardering ook al zit je vol. Credits: BBB Academy. Voor meer inspiratie check de tippr app – #TIPPR app @ Apple- & GooglePlay Store

 

  


Laatste artikelen

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...

TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag

TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg