fbpx

GASTTEVREDENHEID

[rev_slider alias=”toevoegen”]

#GASTTEVREDENHEID

 

Woensdag: 04-07-18

#TIP: Haal meer omzet uit je gasten: ”Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.” Stef daarom je communicatiestijl af op het type horecagast, zorg dat je goed voorbereid bent, let op je lichaamstaal omdat de eerste indruk wordt binnen 4 seconden gemaakt en ontvang je gasten altijd met alle waardering ook al zit je vol. Credits: BBB Academy. Voor meer inspiratie check de tippr app – #TIPPR app @ Apple- & GooglePlay Store

 

  


Laatste artikelen

Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit

We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...

Knoflook in de spotlight: Beemster Garlic

Bresc Zodra je ermee werkt, proef je het verschil: Beemster knoflook is vers, zacht en verfijnd. Geen scherpe, overheersende smaak zoals van gedroogde knoflook, maar...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg