fbpx

Heineken: Marieke Heemskerk

De afgelopen 5 jaar is het B2B-salesproces sterk veranderd. De moderne klant heeft toegang tot informatie via sociale media en digitale kanalen en gebruikt deze om onderzoek te doen en besluitvorming te versterken.

Hoe zorg jij dat je online goed vertegenwoordigd bent en contact kan leggen met de moderne klant?

In onze podcast bespreken we samen met onze gasten de nieuwe werkelijkheid die zij zien in de on-en offline verkoop van de horeca industrie.

Listen to “#12 Heineken – On- en Offline Sales en Marketing in de Horeca” on Spreaker.

Laatste artikelen

Partner in warme dranken

J.J.Darboven J.J. Darboven Classics is het huismerk van J.J. Darboven, een merk dat staat voor hoogwaardige kwaliteit. Met meer dan 155 jaar ervaring in het koffiebranden, zorgen wij ervoor...

Duurzame Reiniging in de Horeca

Ecolab - MAXX Synbiotic Waarom duurzame reiniging in de Horeca? Ontdek de Kracht van SynbioticaAls horecaondernemer weet je hoe belangrijk schoonheid en hygiëne zijn. Maar...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg