fbpx

Hoe ziet post-corona Horeca eruit?

Dit artikel verder lezen in de app?



Echt ‘daten’ in een post-corona wereld gaat er heel anders uit zien. Maar als horeca kan je hier prima op inspelen. 

Zo kan je 1,5 meter dates gaan promoten. Denk aan een drive-in bioscoop of een ‘at-home’ romantisch diner voor 2 box of een ‘movie-at-home box’ waarbij je ze voorziet van popcorn, chocolade, een lekker drankje en een lijst met aanbevolen films. Maar je kan ook speciale arrangementen gaan samenstellen. Zoals; een overnachting inclusief privé diner en champagne ontbijt.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

Tekst en foto credit: Entree.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Profiteer van het EK met Speciale EK-cocktails

Het EK nadert snel, en als horecaondernemer heb je de perfecte gelegenheid om hiervan te profiteren. Door EK-gerelateerde extra's aan te bieden, kun je...

Het belang van EBITDA in de horeca

Als horecaondernemer kan EBITDA je waardevolle inzichten bieden in je bedrijfsvoering. EBITDA, afgeleid van Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation, and Amortization, onthult de zuivere...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg