fbpx

Hoe ziet post-corona Horeca eruit?

Dit artikel verder lezen in de app?



Echt ‘daten’ in een post-corona wereld gaat er heel anders uit zien. Maar als horeca kan je hier prima op inspelen. 

Zo kan je 1,5 meter dates gaan promoten. Denk aan een drive-in bioscoop of een ‘at-home’ romantisch diner voor 2 box of een ‘movie-at-home box’ waarbij je ze voorziet van popcorn, chocolade, een lekker drankje en een lijst met aanbevolen films. Maar je kan ook speciale arrangementen gaan samenstellen. Zoals; een overnachting inclusief privé diner en champagne ontbijt.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

Tekst en foto credit: Entree.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Eiwitten in de Horeca: Meer dan een Hype

In een tijd waarin gezondheid, bewust eten en fitness steeds belangrijker worden voor consumenten, spelen eiwitten een hoofdrol in de menukaarten van de moderne...

Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca

Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg