fbpx

Hoe ziet post-corona Horeca eruit?

Dit artikel verder lezen in de app?



Echt ‘daten’ in een post-corona wereld gaat er heel anders uit zien. Maar als horeca kan je hier prima op inspelen. 

Zo kan je 1,5 meter dates gaan promoten. Denk aan een drive-in bioscoop of een ‘at-home’ romantisch diner voor 2 box of een ‘movie-at-home box’ waarbij je ze voorziet van popcorn, chocolade, een lekker drankje en een lijst met aanbevolen films. Maar je kan ook speciale arrangementen gaan samenstellen. Zoals; een overnachting inclusief privé diner en champagne ontbijt.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

Tekst en foto credit: Entree.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

TOPPR: Geurt Jan Heikamp – de Koning van Denemarken 

Kom je eten bij café-restaurant de Koning van Denemarken in Rhenen, dan maakt gastheer Geurt Jan Heikamp er een feestelijke beleving van. Hij toont...

Trendrapport 2024 – Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg