fbpx

Hoe ziet post-corona Horeca eruit?

Dit artikel verder lezen in de app?



Echt ‘daten’ in een post-corona wereld gaat er heel anders uit zien. Maar als horeca kan je hier prima op inspelen. 

Zo kan je 1,5 meter dates gaan promoten. Denk aan een drive-in bioscoop of een ‘at-home’ romantisch diner voor 2 box of een ‘movie-at-home box’ waarbij je ze voorziet van popcorn, chocolade, een lekker drankje en een lijst met aanbevolen films. Maar je kan ook speciale arrangementen gaan samenstellen. Zoals; een overnachting inclusief privé diner en champagne ontbijt.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

Tekst en foto credit: Entree.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...

TOPPR van de maand juni: Kamel Aouichaoui – Floor Manager bij Pavarotti in Den Haag

TOPPR van de maand juni is Kamel Aouichaoui (66), Floor Manager bij restaurant Pavarotti in het Haagse Kijkduin. Als de trotse drager van de titel...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg