fbpx
€ 0,00

Geen producten in de winkelwagen.

Hoe ziet post-corona Horeca eruit?

Dit artikel verder lezen in de app?



Echt ‘daten’ in een post-corona wereld gaat er heel anders uit zien. Maar als horeca kan je hier prima op inspelen. 

Zo kan je 1,5 meter dates gaan promoten. Denk aan een drive-in bioscoop of een ‘at-home’ romantisch diner voor 2 box of een ‘movie-at-home box’ waarbij je ze voorziet van popcorn, chocolade, een lekker drankje en een lijst met aanbevolen films. Maar je kan ook speciale arrangementen gaan samenstellen. Zoals; een overnachting inclusief privé diner en champagne ontbijt.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

Tekst en foto credit: Entree.nl

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Meer dan Champagne, de Grand Vintage Collection

Er is meer dan Champagne! De populariteit neemt onder Nederlanders stap voor stap toe. Waar het gemiddelde voorheen 1 glas per jaar was tijdens...

Trendrapport 2023 – wie het kleine niet eert ..

Voor 2023 kijken we op basis van de TIPPR data naar horeca trends voor het komende jaar. De basis van alle trends zijn terug...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegTerug naar de shop