fbpx

Indruk op de gasten van Jeabby Chaiyasat @ Joya

”Ik wil wel echt het wauw-effect creëren, met ons nieuwe concept en dat mensen terugkomen” . Jeabby Chaiyasat, eigenaresse van Joya Amsterdam, vertelt hoe belangrijk zij een big smile van haar gasten vindt en dat zij warm worden ontvangen.

Laatste artikelen

Partner in warme dranken

J.J.Darboven J.J. Darboven Classics is het huismerk van J.J. Darboven, een merk dat staat voor hoogwaardige kwaliteit. Met meer dan 155 jaar ervaring in het koffiebranden, zorgen wij ervoor...

Duurzame Reiniging in de Horeca

Ecolab - MAXX Synbiotic Waarom duurzame reiniging in de Horeca? Ontdek de Kracht van SynbioticaAls horecaondernemer weet je hoe belangrijk schoonheid en hygiëne zijn. Maar...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg