fbpx

Indruk op de gasten van Jeabby Chaiyasat @ Joya

”Ik wil wel echt het wauw-effect creëren, met ons nieuwe concept en dat mensen terugkomen” . Jeabby Chaiyasat, eigenaresse van Joya Amsterdam, vertelt hoe belangrijk zij een big smile van haar gasten vindt en dat zij warm worden ontvangen.

Laatste artikelen

Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?

Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken, en omgaan met veranderende...

TOPPR van maart: Hannah Marinus – De Heeren van Maarssen

We zijn trots om Hannah Marinus, Project- en Operations Manager bij De Heeren van Maarssen, aan te wijzen als TOPPR van maart! Hannah is een echte horecatopper...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg