fbpx

LATE DINING

[rev_slider alias=”toevoegen”]

 

Donderdag: 18-01-18

Op de menukaart zie je nog regelmatig de klassieke drie verdeling: een menu heeft een ontbijt, lunch en diner bladzijde. Toch lijkt deze drie-eenheid steeds meer af te nemen en plaats te maken voor verschillende en meerdere eetmomenten per dag. Gerechten die bij het ontbijt lijken te horen, worden steeds vaker voor de lunch besteld, en andersom. De moderne consument houdt zich niet meer aan de vaste tijden en eet wanneer hij wilt, wat hij wilt. Door de verschillende eetpatronen van de consument, is het slim hierop in te spelen door de menukaart minder gecategoriseerd te maken. Daarnaast horen we steeds vaker van de nieuwe trend: het souper. Met souper wordt bedoeld de trend om ’s avonds laat nog te dineren. Ook wel, late dining. Steeds meer horecazaken in Amsterdam spelen in op de vraag van consumenten en toeristen, om ook na 10 uur nog eten te kunnen bestellen. #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app 

 

 

  

Laatste artikelen

Branded Horeca – Louis Vuitton Hotel

Misschien heb je het al gezien: het Louis Vuitton Hotel op de Champs-Élysées in Parijs is een blikvanger geworden. Dit is een voorbeeld van...

Controles EK Voetbal 2024 in de Horeca

De controle op licenties voor evenementen zoals het EK voetbal 2024 wordt deze dagen extra uitgevoerd en dit kan je op de volgende manieren...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg