fbpx

Millennial Trendrapport 2021: Lokaal vakmanschap

Vakmanschap houdt in dat je je vak beheerst en de vaardigheden hebt om kwalitatief hoog werk te leveren. Dit kan natuurlijk alleen als je liefde hebt voor je vak. Als jij als horecaondernemer gebruik maakt van vakmanschap, kun jij het verschil maken in 2021!
Het is belangrijk om het verhaal achter je lokale producten te communiceren. Gasten zijn sneller geneigd een aankoop te doen als er een inspirerend, verrassend of grappig verhaal achter het gerecht of product schuilt. Ook zijn ze geneigd voor deze speciale producten meer  te betalen. Millennials geven ook aan dat ze bereid zijn meer te betalen voor een betere kwaliteit.
Een bijkomend voordeel van het aanbieden lokale producten is dat je meer omzet kan genereren. Ook kun je hiermee efficiënter inkopen door de kortere levertijden.
Benieuwd hoe jij als horecaondernemer in kan spelen op deze trend en millennials kan bereiken? 
Lees hier het hele Millennial Trendrapport 2021!

https://social.tippr.nl/millennial-trendrapport-2021-lokaal-vakmanschap

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg