fbpx

Millennial Trendrapport 2021: Lokaal vakmanschap

Vakmanschap houdt in dat je je vak beheerst en de vaardigheden hebt om kwalitatief hoog werk te leveren. Dit kan natuurlijk alleen als je liefde hebt voor je vak. Als jij als horecaondernemer gebruik maakt van vakmanschap, kun jij het verschil maken in 2021!
Het is belangrijk om het verhaal achter je lokale producten te communiceren. Gasten zijn sneller geneigd een aankoop te doen als er een inspirerend, verrassend of grappig verhaal achter het gerecht of product schuilt. Ook zijn ze geneigd voor deze speciale producten meer  te betalen. Millennials geven ook aan dat ze bereid zijn meer te betalen voor een betere kwaliteit.
Een bijkomend voordeel van het aanbieden lokale producten is dat je meer omzet kan genereren. Ook kun je hiermee efficiënter inkopen door de kortere levertijden.
Benieuwd hoe jij als horecaondernemer in kan spelen op deze trend en millennials kan bereiken? 
Lees hier het hele Millennial Trendrapport 2021!

https://social.tippr.nl/millennial-trendrapport-2021-lokaal-vakmanschap

Laatste artikelen

TOPPR: Geurt Jan Heikamp – de Koning van Denemarken 

Kom je eten bij café-restaurant de Koning van Denemarken in Rhenen, dan maakt gastheer Geurt Jan Heikamp er een feestelijke beleving van. Hij toont...

Trendrapport 2024 – Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg