fbpx

Mise en Place: Hubert Ummels

De afgelopen 5 jaar is het B2B-salesproces sterk veranderd. De moderne klant heeft toegang tot informatie via sociale media en digitale kanalen en gebruikt deze om onderzoek te doen en besluitvorming te versterken.

Hoe zorg jij dat je online goed vertegenwoordigd bent en contact kan leggen met de moderne klant?

In onze podcast bespreken we samen met onze gasten de nieuwe werkelijkheid die zij zien in de on-en offline verkoop van de horeca industrie.

Listen to “#5 Mise en Place – On- en Offline Sales en Marketing in de Horeca” on Spreaker.

Laatste artikelen

Profiteer van het EK met Speciale EK-cocktails

Het EK nadert snel, en als horecaondernemer heb je de perfecte gelegenheid om hiervan te profiteren. Door EK-gerelateerde extra's aan te bieden, kun je...

Het belang van EBITDA in de horeca

Als horecaondernemer kan EBITDA je waardevolle inzichten bieden in je bedrijfsvoering. EBITDA, afgeleid van Earnings Before Interest, Taxes, Depreciation, and Amortization, onthult de zuivere...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg