fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

Februari feest

Februari is een maand die in het zuiden van ons land bekend staat als een maand vol feest. Carnaval begint namelijk in deze maand....

Horeca TOPPR van januari – Chefkok Rick Gresnigt

De allereerste TOPPR van het jaar is bekend 🎉 De TOPPR wordt gekozen om waardering uit te spreken voor hardwerkende horecacollega's. Rick Gresnigt is...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.