fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca

Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...

Eiwitten in frisdrank?

XXL Nutrition Gasten zoeken steeds vaker naar verfrissende, gezonde alternatieven die passen binnen een actieve levensstijl. Op het terras, na een workout of gewoon als...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg