fbpx

MONO CONCEPT

[rev_slider alias=”toevoegen”]

Zondag: 14-01-18

#TIP – Steeds vaker zie je nieuwe horecagelegenheden uit de lucht schieten die kiezen voor een formule waarbij ze één of een paar producten centraal stellen. Dit wordt meestal een mono-concept genoemd. Bijvoorbeeld The Avocado Show of Kroketten Boutique. Belangrijk te onthouden bij de mono-concepts is dat je durft te kiezen, want dan wordt jij ook gekozen. Dat betekent dat je waarschijnlijk niet kunt voorzien in ieders behoefte, maar mensen wel naar jou toe kunnen voor een specifiek product. Een gewild concept met nog veel kansen.- #TIPPR@ Appstore www.tippr.nl/app.

  


 

Laatste artikelen

De Plastic Verpakkingswet: Een Gids voor Horeca

"In deze uitgebreide gids voor horecaondernemers duiken we in de nieuwe plastic verpakkingswetten die het komende jaar van kracht worden. Deze ingrijpende veranderingen in...

Tess van der Meer – Hotel Arsenaal Delft 

De TOPPR van de maand mei is Tess van der Meer, cocktailbar medewerker bij Hotel Arsenaal Delft by Westcord. Tess van der Meer maakt...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegTerug naar de shop