fbpx

Persoonlijke reservering

Het online reserveren wordt steeds vaker gedaan. Gasten zoeken jouw bedrijf online op en willen als het mogelijk is graag direct een reservering voltooien via de website.

Daarbij is het leuk om een reserveringsbevestiging te sturen met de boodschap dat je uitkijkt naar hun komst.

Download de TIPPR-app?



De website is daarbij dus ook erg belangrijk. Klik hier voor 10 TIPPS voor een optimale horeca website.

Op de dag dat de gasten naar jouw horecazaak komen kan je bijvoorbeeld een persoonlijk mailtje sturen over de reservering. Zeg dat de koude drankjes voor ze klaar staan omdat het zonnetje schijnt of dat zij juist op jouw terras warm en droog kunnen zitten als het regent.

Vertel dat “naam van de bediening” staat te trappelen om hen te ontvangen op het terras. Zo wordt de gast enthousiast gemaakt voor het bezoek aan jouw horecazaak en voelt zich aangesproken. Zo voorkom je ook nog eens no-shows!

Klik hier voor meer informatie over de reserveringssystemen.

Wil je meer weten? Download de TIPPR-app om met ons mee te TIPPR’n.

Nu je hier toch bent …

Wil je inspiratie op maat, die afgestemd wordt op jouw behoefte?

Download dan geheel GRATIS de TIPPR app en ontvang onbeperkte input om je omzet te stimuleren of open een TIPPR shop. Klik hier

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

De Plastic Verpakkingswet: Een Gids voor Horeca

"In deze uitgebreide gids voor horecaondernemers duiken we in de nieuwe plastic verpakkingswetten die het komende jaar van kracht worden. Deze ingrijpende veranderingen in...

Tess van der Meer – Hotel Arsenaal Delft 

De TOPPR van de maand mei is Tess van der Meer, cocktailbar medewerker bij Hotel Arsenaal Delft by Westcord. Tess van der Meer maakt...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegTerug naar de shop