fbpx

Quarantainekassen bieden 1,5 meter een kans

Dit artikel verder lezen in de app?



Kunst- en cultuurinstelling Mediamatic is aan het testen met quarantainekassen in de horeca.

Door verschillende kunst projecten omtrent planten en bloemen zat de onderneming met verschillende kassen waar ze wellicht nu een mooie nieuwe functie voor hebben gevonden.

Zo kwamen ze op het idee om deze kassen een nieuw leven in te blazen door er gasten in te laten dineren. Op deze manier hopen ze een veilige maar toch intieme diner-ervaring te creëren.

Tekst credit: Ad.nl
Foto credit: mediamatic_eten

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Een steuntje in de rug voor ondernemers

Buckaroo Horecaondernemers hebben met steeds hogere kosten te maken. In sommige gevallen zijn de kosten seizoensgebonden of verschillen ze per maand. Datzelfde kan gelden voor...

TOPPR van Augustus: Simon Daniël – Mr. Finch

TOPPR van de maand augustus, Simon Daniël, bartender bij het Utrechtse Mr. Finch.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg