fbpx

Quarantainekassen bieden 1,5 meter een kans

Dit artikel verder lezen in de app?



Kunst- en cultuurinstelling Mediamatic is aan het testen met quarantainekassen in de horeca.

Door verschillende kunst projecten omtrent planten en bloemen zat de onderneming met verschillende kassen waar ze wellicht nu een mooie nieuwe functie voor hebben gevonden.

Zo kwamen ze op het idee om deze kassen een nieuw leven in te blazen door er gasten in te laten dineren. Op deze manier hopen ze een veilige maar toch intieme diner-ervaring te creëren.

Tekst credit: Ad.nl
Foto credit: mediamatic_eten

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?

Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken, en omgaan met veranderende...

TOPPR van maart: Hannah Marinus – De Heeren van Maarssen

We zijn trots om Hannah Marinus, Project- en Operations Manager bij De Heeren van Maarssen, aan te wijzen als TOPPR van maart! Hannah is een echte horecatopper...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg