fbpx

Quarantainekassen bieden 1,5 meter een kans

Dit artikel verder lezen in de app?



Kunst- en cultuurinstelling Mediamatic is aan het testen met quarantainekassen in de horeca.

Door verschillende kunst projecten omtrent planten en bloemen zat de onderneming met verschillende kassen waar ze wellicht nu een mooie nieuwe functie voor hebben gevonden.

Zo kwamen ze op het idee om deze kassen een nieuw leven in te blazen door er gasten in te laten dineren. Op deze manier hopen ze een veilige maar toch intieme diner-ervaring te creëren.

Tekst credit: Ad.nl
Foto credit: mediamatic_eten

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Jägermeister Mule

Jägermeister From the clubs of Berlin to the living rooms of Netherlands; The Jägermeister Mule. Hoe? Simpel: Jägermeister ginger beer ijs geplette limoen Top 'm af met komkommer en limoen als...

Extra beleving met private label flessen

Water Concepts Als horeca ondernemer ben je dagelijks bezig om jezelf te onderscheiden, jouw merk op de juiste manier op de kaart te zetten en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegTerug naar de shop