fbpx

Quarantainekassen bieden 1,5 meter een kans

Dit artikel verder lezen in de app?



Kunst- en cultuurinstelling Mediamatic is aan het testen met quarantainekassen in de horeca.

Door verschillende kunst projecten omtrent planten en bloemen zat de onderneming met verschillende kassen waar ze wellicht nu een mooie nieuwe functie voor hebben gevonden.

Zo kwamen ze op het idee om deze kassen een nieuw leven in te blazen door er gasten in te laten dineren. Op deze manier hopen ze een veilige maar toch intieme diner-ervaring te creëren.

Tekst credit: Ad.nl
Foto credit: mediamatic_eten

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Februari feest

Februari is een maand die in het zuiden van ons land bekend staat als een maand vol feest. Carnaval begint namelijk in deze maand....

Horeca TOPPR van januari – Chefkok Rick Gresnigt

De allereerste TOPPR van het jaar is bekend 🎉 De TOPPR wordt gekozen om waardering uit te spreken voor hardwerkende horecacollega's. Rick Gresnigt is...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.