fbpx
€ 0,00

Geen producten in de winkelwagen.

Quarantainekassen bieden 1,5 meter een kans

Dit artikel verder lezen in de app?



Kunst- en cultuurinstelling Mediamatic is aan het testen met quarantainekassen in de horeca.

Door verschillende kunst projecten omtrent planten en bloemen zat de onderneming met verschillende kassen waar ze wellicht nu een mooie nieuwe functie voor hebben gevonden.

Zo kwamen ze op het idee om deze kassen een nieuw leven in te blazen door er gasten in te laten dineren. Op deze manier hopen ze een veilige maar toch intieme diner-ervaring te creëren.

Tekst credit: Ad.nl
Foto credit: mediamatic_eten

Download de TIPPR app

Laatste artikelen

Meer dan Champagne, de Grand Vintage Collection

Er is meer dan Champagne! De populariteit neemt onder Nederlanders stap voor stap toe. Waar het gemiddelde voorheen 1 glas per jaar was tijdens...

Trendrapport 2023 – wie het kleine niet eert ..

Voor 2023 kijken we op basis van de TIPPR data naar horeca trends voor het komende jaar. De basis van alle trends zijn terug...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leegTerug naar de shop