fbpx

SHOTJE AZIJN

#TIP – Azijnshotjes maken een opmars, maar waarom eigenlijk? Nou, het schijnt dus super gezond te zijn! In Japan wordt een shotje azijn vooral voor en na de maaltijd gedronken. Niet alleen als verfrissing, maar ook om de PH-waarde in het lichaam te balanceren en de eetlust onder controle te houden. Eens wat anders dan een shotje sambuca – #TIPPR @ AppStore www.tippr.nl/app

 

Laatste artikelen

Vlijmscherpe acties op vlees en vis bij Bidfood!

Bidfood Het rendement op het bord: zo combineer je vleestrends met slimme margeVlees is en blijft een cruciale pijler op de Nederlandse menukaart. Gasten die...

Waarom snelheid straks belangrijker wordt dan prijs

De horeca van morgen wint op gemakDe moderne gast heeft steeds minder geduld. Niet omdat mensen minder gastvrijheid waarderen maar omdat tijd steeds schaarser...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg