fbpx

Een Reel op jouw Instagram profiel of juist een leuke TikTok?

Instagram Reel is een video-muziek remix functie op Instagram waarmee je video’s van 15 tot 30 seconden maakt. Net zoals op TikTok, kunnen gebruikers muziek en geluiden uit een catalogus kiezen, uit andere video’s gebruiken of hun eigen audio toevoegen.

Een perfect middel om bij je doelgroep onder de aandacht te blijven. Een foto zegt niet altijd veel, met een video kan je veel meer details laten zien.

De kans om viral te gaan is aanwezig door middel van de Instagram Reels. Kort, maar krachtig; dat is het idee erachter. Korte video’s bieden je de mogelijkheid om veel te zeggen in weinig tijd, zodat je de aandacht van de gebruikers goed vasthoudt.

Op TikTok heb je meer opties voor de lengte van je video’s. Daar kun je kiezen tussen een video van 15 of 60 seconden. Daarnaast kun je bij TikTok met 5 losse foto’s een diavoorstelling maken met een speciaal effect. Dit is bij Reels niet mogelijk. 

De beste optie is om het te delen op zowel Instagram als TikTok. De jongere doelgroep kijkt vaak op TikTok terwijl de oudere vaker op Instagram zitten.

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

https://social.tippr.nl/een-reel-op-jouw-instagram-profiel-of-juist-een-leuke-tiktok

Laatste artikelen

Gratis naar de Horecava met TIPPR

Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg