Los een klacht altijd op, want je imago is je beste amigo. Natuurlijk zorg je van het ontvangst tot het afscheid dat alles zo goed mogelijk verloopt, maar soms gaat er nu eenmaal iets mis. Niks “mis” mee, want dat kan gebeuren! Als je een klacht krijgt over iets wat niet naar wens was of niet vlekkeloos is verlopen dien je het daarom ook professioneel op te pakken en op te lossen. Scheep je gasten daarom niet af met gebakken lucht als ze een klacht hebben. ‘Ik zal het doorgeven aan de keuken’ is niet goed genoeg. Je ziet niet alleen hen nooit meer terug, maar ook hun vrienden en kennissen niet. Zorg voor een passend excuus, want dat wordt juist gewaardeerd.
Foutje, kan gebeuren.
https://social.tippr.nl/foutje-kan-gebeuren
Laatste artikelen
Forecast Report 2025
TIPPR-team - 0
De horecabranche staat onder DRUK in 2025. In het Forecast Report van 2025 bespreken we vijf cruciale thema’s die jouw succes bepalen en hoe...
Horeca-DRUK Forecast Report 2025: Strategieën voor Marge, Personeels- en Gasten-DRUK
TIPPR-team - 0
In de dynamische horeca Nederland 2025 staat de sector onder grote druk door stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen. Dit horeca trendrapport biedt waardevolle inzichten voor ondernemers die...
Insight
Forecast Report 2025
De horecabranche staat onder DRUK in 2025. In het Forecast Report van 2025 bespreken we vijf cruciale thema’s die jouw...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.