Los een klacht altijd op, want je imago is je beste amigo. Natuurlijk zorg je van het ontvangst tot het afscheid dat alles zo goed mogelijk verloopt, maar soms gaat er nu eenmaal iets mis. Niks “mis” mee, want dat kan gebeuren! Als je een klacht krijgt over iets wat niet naar wens was of niet vlekkeloos is verlopen dien je het daarom ook professioneel op te pakken en op te lossen. Scheep je gasten daarom niet af met gebakken lucht als ze een klacht hebben. ‘Ik zal het doorgeven aan de keuken’ is niet goed genoeg. Je ziet niet alleen hen nooit meer terug, maar ook hun vrienden en kennissen niet. Zorg voor een passend excuus, want dat wordt juist gewaardeerd.
Foutje, kan gebeuren.
https://social.tippr.nl/foutje-kan-gebeuren
Laatste artikelen
NIEUW! Hügli Premium sauzen
TIPPR-team - 0
Hügli
Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...
Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!
TIPPR-team - 0
Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Insight
Pestogeheimen…
Pesto is veel meer dan een simpele saus, het is een stukje Italiaanse culinaire traditie, boordevol smaak en geschiedenis. Van...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.