fbpx

Gebruik humor!

Maak je gasten aan het lachen! Door in je zaak hier en daar kleine humoristische accenten te verwerken, kun jij je gasten welkom en op hun gemak laten voelen. Denk hierbij aan een grappige fooienpot of een leuke woordspeling op de menukaart. Niets is leuker dan je gasten met een lach te laten vertrekken.

Goed en lekker eten is natuurlijk hartstikke belangrijk en daar zal elke horecazaak naar streven, maar service daarentegen is ook ontzettend belangrijk en kun je op allerlei verschillende manieren een stukje beter laten worden. Persoonlijk contact en humor vergroten de kwaliteit van de service en zorgen ervoor dat gasten graag nog een keer terug komen.

Bron © Consumatics

https://social.tippr.nl/gebruik-humor

Laatste artikelen

Hoe vul je Last Minute Annuleringen Op?

Hoe Stop je Annuleringen en Vul je Restaurant Last-Minute?Als horecaondernemer weet je dat het runnen van een restaurant soms onvoorspelbaar kan zijn. Vooral in...

TOPPR van 2024 – Geurt Jan Heikamp – de Koning van Denemarken 

Tijdens de Horecava, hét evenement voor de horeca in Nederland, is vandaag de winnaar van de prestigieuze TOPPR van het Jaar 2024 bekendgemaakt: Geurt...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg