fbpx

Gebruik humor!

Maak je gasten aan het lachen! Door in je zaak hier en daar kleine humoristische accenten te verwerken, kun jij je gasten welkom en op hun gemak laten voelen. Denk hierbij aan een grappige fooienpot of een leuke woordspeling op de menukaart. Niets is leuker dan je gasten met een lach te laten vertrekken.

Goed en lekker eten is natuurlijk hartstikke belangrijk en daar zal elke horecazaak naar streven, maar service daarentegen is ook ontzettend belangrijk en kun je op allerlei verschillende manieren een stukje beter laten worden. Persoonlijk contact en humor vergroten de kwaliteit van de service en zorgen ervoor dat gasten graag nog een keer terug komen.

Bron © Consumatics

https://social.tippr.nl/gebruik-humor

Laatste artikelen

Eiwitten in de Horeca: Meer dan een Hype

In een tijd waarin gezondheid, bewust eten en fitness steeds belangrijker worden voor consumenten, spelen eiwitten een hoofdrol in de menukaarten van de moderne...

Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca

Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg