fbpx

Gebruik humor!

Maak je gasten aan het lachen! Door in je zaak hier en daar kleine humoristische accenten te verwerken, kun jij je gasten welkom en op hun gemak laten voelen. Denk hierbij aan een grappige fooienpot of een leuke woordspeling op de menukaart. Niets is leuker dan je gasten met een lach te laten vertrekken.

Goed en lekker eten is natuurlijk hartstikke belangrijk en daar zal elke horecazaak naar streven, maar service daarentegen is ook ontzettend belangrijk en kun je op allerlei verschillende manieren een stukje beter laten worden. Persoonlijk contact en humor vergroten de kwaliteit van de service en zorgen ervoor dat gasten graag nog een keer terug komen.

Bron © Consumatics

https://social.tippr.nl/gebruik-humor

Laatste artikelen

Trendrapport 2024: Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.

80 Oesters Openen in 30 Seconden?

Het gebruik van vloeibare stikstof (liquid nitrogen) om oesters te openen is een methode die vaak in de horeca wordt toegepast, vooral als er...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg