fbpx

Haal meer omzet uit je gasten – BBB

”Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.”

-One size, only fits one. Oftewel, pas je communicatiestijl aan, aan het type horecagast en behandel de gast zoals de gast behandeld wilt worden.

-Is er een klacht? Leg de oplossing bij de klant. “Wat zouden wij voor u kunnen doen?”

-Wees goed voorbereid en heb 100% aandacht voor zowel je operationele als menselijke mise-en-place.

-Let op je lichaamstaal, de eerste indruk wordt binnen 4 seconden gemaakt. Let op het schudden van de hand, de ogen en de stand van het hoofd. Gebruik geen vinger om te wijzen, maar gebruik de volledige hand en geef met een open hand aan waar de gast moet zijn.

-Ontvang je gasten altijd met alle waardering, ook al heb je geen plek meer vrij

Bron: BBB Academy

https://social.tippr.nl/haal-meer-omzet-uit-je-gasten-bbb

Laatste artikelen

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...

Shiso in de Horeca?

Wat is Shiso?Shiso, ook wel bekend als Perilla, is een aromatisch kruid dat afkomstig is uit Azië en veel wordt gebruikt in de Japanse,...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg