fbpx

Haal meer omzet uit je gasten – BBB

”Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.”

-One size, only fits one. Oftewel, pas je communicatiestijl aan, aan het type horecagast en behandel de gast zoals de gast behandeld wilt worden.

-Is er een klacht? Leg de oplossing bij de klant. “Wat zouden wij voor u kunnen doen?”

-Wees goed voorbereid en heb 100% aandacht voor zowel je operationele als menselijke mise-en-place.

-Let op je lichaamstaal, de eerste indruk wordt binnen 4 seconden gemaakt. Let op het schudden van de hand, de ogen en de stand van het hoofd. Gebruik geen vinger om te wijzen, maar gebruik de volledige hand en geef met een open hand aan waar de gast moet zijn.

-Ontvang je gasten altijd met alle waardering, ook al heb je geen plek meer vrij

Bron: BBB Academy

https://social.tippr.nl/haal-meer-omzet-uit-je-gasten-bbb

Laatste artikelen

Lekker zomers: gekonfijte Artisjokburger

Caprichos del Paladar Steeds meer consumenten kiezen voor een burger. Hier zien we dat steeds vaker de keuze gemaakt wordt voor een gezonde gourmet burger.Caprichos...

Trendrapport 2024 – Trend: No Waste Restaurant

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg