fbpx

Haal meer omzet uit je gasten – BBB

”Mensen vergeten wat je hebt gezegd, ze vergeten wat je hebt gedaan, maar ze vergeten nooit het gevoel dat je ze hebt gegeven.”

-One size, only fits one. Oftewel, pas je communicatiestijl aan, aan het type horecagast en behandel de gast zoals de gast behandeld wilt worden.

-Is er een klacht? Leg de oplossing bij de klant. “Wat zouden wij voor u kunnen doen?”

-Wees goed voorbereid en heb 100% aandacht voor zowel je operationele als menselijke mise-en-place.

-Let op je lichaamstaal, de eerste indruk wordt binnen 4 seconden gemaakt. Let op het schudden van de hand, de ogen en de stand van het hoofd. Gebruik geen vinger om te wijzen, maar gebruik de volledige hand en geef met een open hand aan waar de gast moet zijn.

-Ontvang je gasten altijd met alle waardering, ook al heb je geen plek meer vrij

Bron: BBB Academy

https://social.tippr.nl/haal-meer-omzet-uit-je-gasten-bbb

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg