Facebook wordt steeds vaker gebruikt als zoekmachine door gebruikers om informatie over een bar, hotel of restaurant te vinden. Daarnaast is het mogelijk om het reserveringssysteem van couverts te koppelen aan de Facebook pagina van je restaurant. Websites worden nog wel bezocht, maar door de komst van Facebook is dit wel erg afgenomen. Nu lijkt het misschien onhandig, omdat je denkt je menukaart niet te kunnen plaatsen. Maar ook dat is mogelijk. Facebook maakt het voor restaurants mogelijk om hun menukaart te uploaden zodat (potentiële) gasten eenvoudig het menu kunnen zien. Het enige wat je nodig hebt is jouw menukaart in pdf-formaat. Zal Facebook de toekomst worden voor communicatie tussen horeca en consument?
Heb je nog wel een website nodig?
https://social.tippr.nl/heb-je-nog-wel-een-website-nodig
Laatste artikelen
MICE Operations
TIPPR-team - 0
by Rabbit Events
Plan de beste events met minder werk. Het perfecte evenement organiseren kan makkelijker.Maak ook kennis met het bewezen proces van MICE Operations.Meer leads en...
On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...
Insight
Verduurzamen met (H)eerlijke Koffie: 5 Tips
Duurzaamheid in de horeca hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met slimme, haalbare aanpassingen maak jij jouw koffievoorziening groener en toekomstbestendig....
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.