fbpx

Hoe toegankelijk ben JIJ?

Afgebeeld is Le Pain Quotidien in Parijs, een bakkerij-restaurant die is uitgegroeid tot een gerenommeerde keten in binnen- en buitenland met 260 locaties in 20 verschillende landen.

In het eerste opzicht valt er misschien niet meteen wat op als je naar deze foto kijkt. Er is echter iets vrij opmerkelijks aan deze Le Pain Quotidien. Zij denken inclusief.

Als je goed kijkt zie je dat er een dubbele toonbank aanwezig is. Door dat te doen optimaliseren zij de toegankelijkheid van het restaurant voor iedere mogelijke gast. Hiermee tonen ze aan dat iedereen welkom is. Daarnaast stralen ze uit dat iedere gast belangrijk is en de ervaring van iedere gast vooropgesteld word.

Doe jij dit al?

https://social.tippr.nl/hoe-toegankelijk-ben-jij

Laatste artikelen

Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit

We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg