fbpx

Hoeveel gasten met een klacht klagen bij de bediening

28% van de gasten die een klacht heeft geeft deze eerlijk aan de bediening volgens een onderzoek begin 2014. De voornaamste redenen om niet bij de bediening te klagen komen voort uit het gevoel van onbeleefdheid, niet willen zeiken tijdens een avondje uit of het makkelijker vinden om een negatieve online recensie te schrijven. Met andere woorden, als je met het team 3 klachten per week krijgt zijn het er waarschijnlijk 11! Zorg ervoor dat je zorgvuldig met de klachten omgaat en ze in iets positiefs tovert.

https://social.tippr.nl/hoeveel-gasten-met-een-klacht-klagen-bij-de-bediening

Laatste artikelen

Forecast Report 2025

De horecabranche staat onder DRUK in 2025. In het Forecast Report van 2025 bespreken we vijf cruciale thema’s die jouw succes bepalen en hoe...

Horeca-DRUK Forecast Report 2025: Strategieën voor Marge, Personeels- en Gasten-DRUK

In de dynamische horeca Nederland 2025 staat de sector onder grote druk door stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen. Dit horeca trendrapport biedt waardevolle inzichten voor ondernemers die...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg