fbpx

Hoeveel gasten met een klacht klagen bij de bediening

28% van de gasten die een klacht heeft geeft deze eerlijk aan de bediening volgens een onderzoek begin 2014. De voornaamste redenen om niet bij de bediening te klagen komen voort uit het gevoel van onbeleefdheid, niet willen zeiken tijdens een avondje uit of het makkelijker vinden om een negatieve online recensie te schrijven. Met andere woorden, als je met het team 3 klachten per week krijgt zijn het er waarschijnlijk 11! Zorg ervoor dat je zorgvuldig met de klachten omgaat en ze in iets positiefs tovert.

https://social.tippr.nl/hoeveel-gasten-met-een-klacht-klagen-bij-de-bediening

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg