fbpx

Hoeveel gasten met een klacht klagen bij de bediening

28% van de gasten die een klacht heeft geeft deze eerlijk aan de bediening volgens een onderzoek begin 2014. De voornaamste redenen om niet bij de bediening te klagen komen voort uit het gevoel van onbeleefdheid, niet willen zeiken tijdens een avondje uit of het makkelijker vinden om een negatieve online recensie te schrijven. Met andere woorden, als je met het team 3 klachten per week krijgt zijn het er waarschijnlijk 11! Zorg ervoor dat je zorgvuldig met de klachten omgaat en ze in iets positiefs tovert.

https://social.tippr.nl/hoeveel-gasten-met-een-klacht-klagen-bij-de-bediening

Laatste artikelen

No Waste TOPPR trui

Cheffix Samenwerking Cheffix en TipprWij zijn Cheffix! Onze passie ligt in het vervaardigen van betaalbare, hoogwaardige kokskleding. Met 25 jaar ervaring in de textiel, dankzij...

‘More Horeca Success’ voor bezoekers én exposanten!

BBB Maastricht BBB Maastricht is dé horecavakbeurs die Nederlandse en Belgische horecaprofessionals verbindt in MECC Maastricht van 7 t/m 9 oktober 2024.Bezoekers kunnen zich verheugen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg