Je moet blijven meegaan met de tijd. Anders red je het niet, helaas. Kijk goed om je heen en neem in je op wat je ziet. Wat gebeurt er op de markt? De tijd raast voorbij en trends razen makkelijk mee. De ene trend is de andere niet en voor je het weet is een bepaalde trend alweer verleden tijd. Meegaan in de tijd is key en mag niet vergeten worden. Iets wat nu werkt, moet over een tijd misschien wat bijgeschaafd worden. Alles voor de groei, ontwikkeling en natuurlijk de omzet. Zorg dat je ziet waar jouw doelgroep behoefte aan heeft. Ken je doelgroep. Houd social media in de gaten en weet wat er speelt.
Houd je kennis up to date
https://social.tippr.nl/houd-je-kennis-up-to-date
Laatste artikelen
Succesvol Verkopen in de Foodservice B2B: Conversie, Awareness en Onderbouwde Strategieën
TIPPR-team - 0
De foodservice-markt verandert razendsnel. Horecaondernemers kopen anders in, oriënteren zich online en verwachten van hun leveranciers meer dan alleen een goed product. Wie vandaag...
Waarom McDonald’s beter traint dan veel MICHELIN sterrenrestaurants – en wat jij daarvan kunt leren
TIPPR-team - 0
De Michelin-sterren van 2025 zijn bekend en de culinaire wereld praat over chefs, sterren en verfijning. Maar achter die glans schuilt een groeiende uitdaging...
Insight
Omakase, Chef’s Menu of Chef’s Table
Niet iedereen weet wat Omakase is. Misschien heb je het wel eens gehoord in Amsterdam, waar het inmiddels een hippe...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.