fbpx

Instagram is jouw reclame

Belangrijkste van alles: je eten moet natuurlijk lekker zijn, anders komen we nergens. Alleen een beetje gratis reclame zou ook wel handig zijn, toch? Zorg daarom voor eten of drinken dat ook nog eens Instagram-waardig is. Denk bijvoorbeeld aan de poke bowls, shakes, avocadotoasts, acai bowls en ga zo maar door. Stuk voor stuk kunnen ze allemaal de food-catwalk op. Vervolgens wordt het geplaatst op Instagram met hashtags als #foodporn, #yummie of #nomnomnom. En als je geluk hebt gaat je product viral en is er een nieuwe hype geboren. Je begrijpt: de combinatie van food dat je bijna dwingt tot een ‘double-tap’ en de focus op millennials werkt.

Bron: Foodyard / Foto: Instagram

https://social.tippr.nl/instagram-is-jouw-reclame

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg