fbpx

Instagram is jouw reclame

Belangrijkste van alles: je eten moet natuurlijk lekker zijn, anders komen we nergens. Alleen een beetje gratis reclame zou ook wel handig zijn, toch? Zorg daarom voor eten of drinken dat ook nog eens Instagram-waardig is. Denk bijvoorbeeld aan de poke bowls, shakes, avocadotoasts, acai bowls en ga zo maar door. Stuk voor stuk kunnen ze allemaal de food-catwalk op. Vervolgens wordt het geplaatst op Instagram met hashtags als #foodporn, #yummie of #nomnomnom. En als je geluk hebt gaat je product viral en is er een nieuwe hype geboren. Je begrijpt: de combinatie van food dat je bijna dwingt tot een ‘double-tap’ en de focus op millennials werkt.

Bron: Foodyard / Foto: Instagram

https://social.tippr.nl/instagram-is-jouw-reclame

Laatste artikelen

Pacha Ibiza verlaagt prijzen met 70% – prijsflexibiliteit

We hoeven je niet te vertellen dat marges onder druk staan. Inkoop, personeel, energie, alles is duurder. Tegelijkertijd letten gasten steeds meer op hun...

Drie soorten knoflook kort uitgelicht!

Knoflook is een vaste waarde in de keuken. Maar wist je dat het soort knoflook grote invloed heeft op smaak, intensiteit en toepassing? Net...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg