fbpx

Maak de reservering persoonlijk

Het online reserveren wordt steeds vaker gedaan. Gasten zoeken jouw bedrijf online op en willen als het mogelijk is graag direct reserveren via de website. Daarbij is het leuk om een reserveringsbevestiging te sturen met de boodschap dat je uitkijkt naar hun komst.

Op de dag dat de gasten naar jouw horecazaak komen kan je bijvoorbeeld een persoonlijk mailtje sturen. Zeg dat de koude drankjes voor ze klaar staan omdat het zonnetje schijnt of dat zij juist op jouw terras warm en droog kunnen zitten als het regent. Vertel dat “naam van de bediening” staat te trappelen om hen te ontvangen op het terras. Zo wordt de gast enthousiast gemaakt voor het bezoek aan jouw horecazaak en voelt zich aangesproken. Zo voorkom je ook nog eens no-shows!

Voor meer informatie over de reserveringssystemen ga je naar www.tippr.nl/reserveringssystemen/.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-de-reservering-persoonlijk

Laatste artikelen

Lekker500 top 50 restaurants

De Lekker500 is een toonaangevende Nederlandse restaurantgids die jaarlijks de 500 beste restaurants van het land beoordeelt en rangschikt. In de editie van Lekker500 2025 zijn...

Waarom Salsa’s een Must Zijn op de Menukaart

Salsa’s zijn een veelzijdige en smaakvolle toevoeging aan elk menu, en steeds meer ondernemers ontdekken hun potentieel. Of het nu gaat om frisse, fruitige...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg