fbpx

Maak de reservering persoonlijk

Het online reserveren wordt steeds vaker gedaan. Gasten zoeken jouw bedrijf online op en willen als het mogelijk is graag direct reserveren via de website. Daarbij is het leuk om een reserveringsbevestiging te sturen met de boodschap dat je uitkijkt naar hun komst.

Op de dag dat de gasten naar jouw horecazaak komen kan je bijvoorbeeld een persoonlijk mailtje sturen. Zeg dat de koude drankjes voor ze klaar staan omdat het zonnetje schijnt of dat zij juist op jouw terras warm en droog kunnen zitten als het regent. Vertel dat “naam van de bediening” staat te trappelen om hen te ontvangen op het terras. Zo wordt de gast enthousiast gemaakt voor het bezoek aan jouw horecazaak en voelt zich aangesproken. Zo voorkom je ook nog eens no-shows!

Voor meer informatie over de reserveringssystemen ga je naar www.tippr.nl/reserveringssystemen/.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-de-reservering-persoonlijk

Laatste artikelen

Horeca-inhaker: Een kopje Espresso Macchiato?

Hoe een kopje Espresso Macchiato je extra omzet oplevert?Afgelopen weekend stond Europa in het teken van glitter, beats en bizarre outfits tijdens het Eurovisie...

NIEUW! Hügli Premium sauzen

Hügli Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg