fbpx

Maak de reservering persoonlijk

Het online reserveren wordt steeds vaker gedaan. Gasten zoeken jouw bedrijf online op en willen als het mogelijk is graag direct reserveren via de website. Daarbij is het leuk om een reserveringsbevestiging te sturen met de boodschap dat je uitkijkt naar hun komst.

Op de dag dat de gasten naar jouw horecazaak komen kan je bijvoorbeeld een persoonlijk mailtje sturen. Zeg dat de koude drankjes voor ze klaar staan omdat het zonnetje schijnt of dat zij juist op jouw terras warm en droog kunnen zitten als het regent. Vertel dat “naam van de bediening” staat te trappelen om hen te ontvangen op het terras. Zo wordt de gast enthousiast gemaakt voor het bezoek aan jouw horecazaak en voelt zich aangesproken. Zo voorkom je ook nog eens no-shows!

Voor meer informatie over de reserveringssystemen ga je naar www.tippr.nl/reserveringssystemen/.

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-de-reservering-persoonlijk

Laatste artikelen

Een verrassende Maaza Colada!

Maaza Laat de zomerse vibes in jouw zaak stralen met de verrukkelijke Mango Colada, gemaakt met de heerlijke Maaza Mango. Maaza gebruikt enkel de allerbeste...

De Rijping van Oude Kaas in de Horeca

Kaasrijping, of affinage, is een essentieel proces waarbij kaas onder specifieke condities rijpt om zijn smaak, textuur en aroma te ontwikkelen. Dit proces varieert...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg