fbpx

Maak gebruik van je klachten

Ben je op zoek naar nieuwe ideeën in je zaak? Gebruik je gasten. Het belangrijkste van nieuwe ideeën in jouw zaak, zijn de behoeftes van jouw gasten. Het is dus niet altijd nodig om een dure adviseur in te schakelen, als je ook gewoon gratis feedback van je gasten kan vragen. Vraag eens aan je gasten hoe hij jouw horecazaak vervaart, wat hij van de gerechten vindt en wat en hoe hij bepaalde dingen zou verbeteren. Je zal zien dat dit tot interessante inzichten leidt. Naast de feedback zijn ook klachten van gasten bruikbaar. Deze leveren vaak enorm veel eerlijke informatie op, waarmee je je voordeel kan doen. Probeer de klachten die je krijgt ook zo snel mogelijk op te lossen. Dan zorg je voor een topservice en voorkom.je dat het op het internet verschijnt!

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-gebruik-van-je-klachten

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg