fbpx

Maak gebruik van je klachten

Ben je op zoek naar nieuwe ideeën in je zaak? Gebruik je gasten. Het belangrijkste van nieuwe ideeën in jouw zaak, zijn de behoeftes van jouw gasten. Het is dus niet altijd nodig om een dure adviseur in te schakelen, als je ook gewoon gratis feedback van je gasten kan vragen. Vraag eens aan je gasten hoe hij jouw horecazaak vervaart, wat hij van de gerechten vindt en wat en hoe hij bepaalde dingen zou verbeteren. Je zal zien dat dit tot interessante inzichten leidt. Naast de feedback zijn ook klachten van gasten bruikbaar. Deze leveren vaak enorm veel eerlijke informatie op, waarmee je je voordeel kan doen. Probeer de klachten die je krijgt ook zo snel mogelijk op te lossen. Dan zorg je voor een topservice en voorkom.je dat het op het internet verschijnt!

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-gebruik-van-je-klachten

Laatste artikelen

Gratis naar de Horecava met TIPPR

Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg