fbpx

Maak gebruik van je klachten

Ben je op zoek naar nieuwe ideeën in je zaak? Gebruik je gasten. Het belangrijkste van nieuwe ideeën in jouw zaak, zijn de behoeftes van jouw gasten. Het is dus niet altijd nodig om een dure adviseur in te schakelen, als je ook gewoon gratis feedback van je gasten kan vragen. Vraag eens aan je gasten hoe hij jouw horecazaak vervaart, wat hij van de gerechten vindt en wat en hoe hij bepaalde dingen zou verbeteren. Je zal zien dat dit tot interessante inzichten leidt. Naast de feedback zijn ook klachten van gasten bruikbaar. Deze leveren vaak enorm veel eerlijke informatie op, waarmee je je voordeel kan doen. Probeer de klachten die je krijgt ook zo snel mogelijk op te lossen. Dan zorg je voor een topservice en voorkom.je dat het op het internet verschijnt!

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-gebruik-van-je-klachten

Laatste artikelen

NIEUW! Hügli Premium sauzen

Hügli Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...

Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!

Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally  is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg