fbpx

Maak gebruik van je klachten

Ben je op zoek naar nieuwe ideeën in je zaak? Gebruik je gasten. Het belangrijkste van nieuwe ideeën in jouw zaak, zijn de behoeftes van jouw gasten. Het is dus niet altijd nodig om een dure adviseur in te schakelen, als je ook gewoon gratis feedback van je gasten kan vragen. Vraag eens aan je gasten hoe hij jouw horecazaak vervaart, wat hij van de gerechten vindt en wat en hoe hij bepaalde dingen zou verbeteren. Je zal zien dat dit tot interessante inzichten leidt. Naast de feedback zijn ook klachten van gasten bruikbaar. Deze leveren vaak enorm veel eerlijke informatie op, waarmee je je voordeel kan doen. Probeer de klachten die je krijgt ook zo snel mogelijk op te lossen. Dan zorg je voor een topservice en voorkom.je dat het op het internet verschijnt!

Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!

https://social.tippr.nl/maak-gebruik-van-je-klachten

Laatste artikelen

No Waste TOPPR trui

Cheffix Samenwerking Cheffix en TipprWij zijn Cheffix! Onze passie ligt in het vervaardigen van betaalbare, hoogwaardige kokskleding. Met 25 jaar ervaring in de textiel, dankzij...

‘More Horeca Success’ voor bezoekers én exposanten!

BBB Maastricht BBB Maastricht is dé horecavakbeurs die Nederlandse en Belgische horecaprofessionals verbindt in MECC Maastricht van 7 t/m 9 oktober 2024.Bezoekers kunnen zich verheugen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg