fbpx

Menumarketing – geef wat weg

Hoe kan je maximaal rendement behalen? Iets waar we in de horeca nu veel mee bezig zijn. Het antwoord hierop is vaak de menukaart, ook wel; menumarketing. Jouw menukaart is jouw visitekaartje, marketingmachine en etalage in één. Maak hier optimaal gebruik van; geef wat weg bij het menu! Een gratis koffie of blikje frisdrank. Door iets weg te geven geef je jouw gast namelijk het gevoel dat het al van hem is. En wanneer mensen dreigen iets te verliezen, vindt er verandering plaats in hun gedrag. Je gast wil die gratis koffie niet graag teruggeven, waardoor je hem sneller richting het menu lokt.

Tekst credit: Misset Horeca

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

https://social.tippr.nl/menumarketing-geef-wat-weg

Laatste artikelen

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...

Shiso in de Horeca?

Wat is Shiso?Shiso, ook wel bekend als Perilla, is een aromatisch kruid dat afkomstig is uit Azië en veel wordt gebruikt in de Japanse,...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg