fbpx

Menumarketing – geef wat weg

Hoe kan je maximaal rendement behalen? Iets waar we in de horeca nu veel mee bezig zijn. Het antwoord hierop is vaak de menukaart, ook wel; menumarketing. Jouw menukaart is jouw visitekaartje, marketingmachine en etalage in één. Maak hier optimaal gebruik van; geef wat weg bij het menu! Een gratis koffie of blikje frisdrank. Door iets weg te geven geef je jouw gast namelijk het gevoel dat het al van hem is. En wanneer mensen dreigen iets te verliezen, vindt er verandering plaats in hun gedrag. Je gast wil die gratis koffie niet graag teruggeven, waardoor je hem sneller richting het menu lokt.

Tekst credit: Misset Horeca

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

https://social.tippr.nl/menumarketing-geef-wat-weg

Laatste artikelen

Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?

Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken, en omgaan met veranderende...

TOPPR van maart: Hannah Marinus – De Heeren van Maarssen

We zijn trots om Hannah Marinus, Project- en Operations Manager bij De Heeren van Maarssen, aan te wijzen als TOPPR van maart! Hannah is een echte horecatopper...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg