fbpx

Menumarketing – geef wat weg

Hoe kan je maximaal rendement behalen? Iets waar we in de horeca nu veel mee bezig zijn. Het antwoord hierop is vaak de menukaart, ook wel; menumarketing. Jouw menukaart is jouw visitekaartje, marketingmachine en etalage in één. Maak hier optimaal gebruik van; geef wat weg bij het menu! Een gratis koffie of blikje frisdrank. Door iets weg te geven geef je jouw gast namelijk het gevoel dat het al van hem is. En wanneer mensen dreigen iets te verliezen, vindt er verandering plaats in hun gedrag. Je gast wil die gratis koffie niet graag teruggeven, waardoor je hem sneller richting het menu lokt.

Tekst credit: Misset Horeca

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

https://social.tippr.nl/menumarketing-geef-wat-weg

Laatste artikelen

Een verrassende Maaza Colada!

Maaza Laat de zomerse vibes in jouw zaak stralen met de verrukkelijke Mango Colada, gemaakt met de heerlijke Maaza Mango. Maaza gebruikt enkel de allerbeste...

De Rijping van Oude Kaas in de Horeca

Kaasrijping, of affinage, is een essentieel proces waarbij kaas onder specifieke condities rijpt om zijn smaak, textuur en aroma te ontwikkelen. Dit proces varieert...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg