fbpx

Millennial Trend: Gezondheid

We een trendrapport geschreven vanuit het perspectief van millennials. Dit rapport heeft de gezondheidstrend tot de circulariteit trend voor de horeca.

We zien dat mensen dit jaar meer bezig zijn met een gezondere levensstijl. Namelijk met vegetarisch of veganistisch eten. Wat is het verschil? Een vegetarisch product bevat geen dierlijke voedingsmiddelen. Een veganistisch product heeft hetzelfde, maar ook geen zuivel of eieren wat bij vegetarisch soms wel het geval is. .

De ‘Nochicken Shawarma’ is een vegetarische shoarma met dezelfde textuur als vlees. Ook zagen we vegetarische curry met stoofvlees en vegetarische burgers zijn allemaal te vinden bij De Vegetarische Slager. Er staan bij hen verschillende soorten vegetarische maaltijden op het menu.

Fotocredit: De Vegetarische Slager

https://social.tippr.nl/millennial-trend-gezondheid

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg