fbpx

Millennial Trend: Gezondheid

We een trendrapport geschreven vanuit het perspectief van millennials. Dit rapport heeft de gezondheidstrend tot de circulariteit trend voor de horeca.

We zien dat mensen dit jaar meer bezig zijn met een gezondere levensstijl. Namelijk met vegetarisch of veganistisch eten. Wat is het verschil? Een vegetarisch product bevat geen dierlijke voedingsmiddelen. Een veganistisch product heeft hetzelfde, maar ook geen zuivel of eieren wat bij vegetarisch soms wel het geval is. .

De ‘Nochicken Shawarma’ is een vegetarische shoarma met dezelfde textuur als vlees. Ook zagen we vegetarische curry met stoofvlees en vegetarische burgers zijn allemaal te vinden bij De Vegetarische Slager. Er staan bij hen verschillende soorten vegetarische maaltijden op het menu.

Fotocredit: De Vegetarische Slager

https://social.tippr.nl/millennial-trend-gezondheid

Laatste artikelen

Negroni Sbagliato

“Sbagliato” is een Italiaans woord dat “fout” of “vergissing” betekent. In de context van cocktails verwijst het naar de Negroni Sbagliato, een variatie op...

TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn

Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg