fbpx

Millennial Trend: Gezondheid

We een trendrapport geschreven vanuit het perspectief van millennials. Dit rapport heeft de gezondheidstrend tot de circulariteit trend voor de horeca.

We zien dat mensen dit jaar meer bezig zijn met een gezondere levensstijl. Namelijk met vegetarisch of veganistisch eten. Wat is het verschil? Een vegetarisch product bevat geen dierlijke voedingsmiddelen. Een veganistisch product heeft hetzelfde, maar ook geen zuivel of eieren wat bij vegetarisch soms wel het geval is. .

De ‘Nochicken Shawarma’ is een vegetarische shoarma met dezelfde textuur als vlees. Ook zagen we vegetarische curry met stoofvlees en vegetarische burgers zijn allemaal te vinden bij De Vegetarische Slager. Er staan bij hen verschillende soorten vegetarische maaltijden op het menu.

Fotocredit: De Vegetarische Slager

https://social.tippr.nl/millennial-trend-gezondheid

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg