fbpx

Millennials besteden meer geld aan dure wijn

De wijnwereld kent een nieuw woord: premiumization. Met premiumization wordt bedoeld dat meer belangstelling is voor wijnen met een hoog prijskaartje en er een stijgende lijn is in de verkoop hiervan. De dorstige spenders zijn voornamelijk de generatie geboren tussen 1980 en 2000, beter bekend als de Millennials. Deze generatie lijkt meer spending power te bezitten en er is een groeiende belangstelling voor speciaal bieren en luxe wijnen. Wel komt daarbij kijken dat de millennials zich ook steeds meer lijken te verdiepen in producten en houden van wat achtergrond informatie. Als restauranteigenaar kun je hierop inspelen door een mooie zichtbare wijnkoelkast aan te schaffen en een aantal speciale wijnen kunt aanbieden met de geschiedenis ervan.

https://social.tippr.nl/millennials-besteden-meer-geld-aan-dure-wijn

Laatste artikelen

Branded Horeca – Louis Vuitton Hotel

Misschien heb je het al gezien: het Louis Vuitton Hotel op de Champs-Élysées in Parijs is een blikvanger geworden. Dit is een voorbeeld van...

Controles EK Voetbal 2024 in de Horeca

De controle op licenties voor evenementen zoals het EK voetbal 2024 wordt deze dagen extra uitgevoerd en dit kan je op de volgende manieren...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg