fbpx

Schaarste kan een hype creëren!

Schaarste is een verkooptechniek en komt voor in twee vormen. Schaarste door een beperkt aantal of schaarste door een tijdslimiet. Hier kan slim op ingespeeld worden door een beperkt aantal aan te bieden. Of schaarste door een tijdslimieten met kortdurende acties, een tijdelijke aanbieding. Sergio Herman wordt ervan beticht online schaarste te creëren in zijn restaurants om zo de hype rond zichzelf aan te wakkeren.
Denk er eens aan een gelimiteerd aantal arrangementen aan te bieden voor een beperkte periode. Voorkom wel teleurstelling, anders kan schaarste ook een negatief effect hebben.

© Consumatics
Foto © Eric Kleinberg Photography

https://social.tippr.nl/schaarste-kan-een-hype-creeren

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg