fbpx

Schaarste kan een hype creëren!

Schaarste is een verkooptechniek en komt voor in twee vormen. Schaarste door een beperkt aantal of schaarste door een tijdslimiet. Hier kan slim op ingespeeld worden door een beperkt aantal aan te bieden. Of schaarste door een tijdslimieten met kortdurende acties, een tijdelijke aanbieding. Sergio Herman wordt ervan beticht online schaarste te creëren in zijn restaurants om zo de hype rond zichzelf aan te wakkeren.
Denk er eens aan een gelimiteerd aantal arrangementen aan te bieden voor een beperkte periode. Voorkom wel teleurstelling, anders kan schaarste ook een negatief effect hebben.

© Consumatics
Foto © Eric Kleinberg Photography

https://social.tippr.nl/schaarste-kan-een-hype-creeren

Laatste artikelen

Fish Tales Conserveria: vraag nu een gratis sample aan.

Fish Tales Perfect voor de horeca, want deze nieuwe blikjes zijn niet alleen smaakvol, maar ook een eyecatcher op tafel.  Fish Tales Conserveria: Ontdek een wereld...

Horeca-TOPPER van oktober: Jeroen van der Werf – The Ald Hotel Den Haag

In de lobby van The Ald Hotel Den Haag zorgt onze Horeca-TOPPR van oktober, Jeroen van der Werf ervoor dat elke gast zich écht...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg