fbpx

Schaarste kan een hype creëren!

Schaarste is een verkooptechniek en komt voor in twee vormen. Schaarste door een beperkt aantal of schaarste door een tijdslimiet. Hier kan slim op ingespeeld worden door een beperkt aantal aan te bieden. Of schaarste door een tijdslimieten met kortdurende acties, een tijdelijke aanbieding. Sergio Herman wordt ervan beticht online schaarste te creëren in zijn restaurants om zo de hype rond zichzelf aan te wakkeren.
Denk er eens aan een gelimiteerd aantal arrangementen aan te bieden voor een beperkte periode. Voorkom wel teleurstelling, anders kan schaarste ook een negatief effect hebben.

© Consumatics
Foto © Eric Kleinberg Photography

https://social.tippr.nl/schaarste-kan-een-hype-creeren

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg