Over en weer bellen zonder iemand aan de telefoon te krijgen: we kennen het allemaal. Het kost tijd en moeite en dat wil je liever in je zaak, je eten en/of je personeel steken. Het zijn verloren minuten die vaak wat ergernissen opleveren. Wat als wij jou vertellen dat er een oplossing is? Als je op je website een optie maakt waar gasten hun telefoonnummer achter kunnen laten en het tijdstip door kunnen geven waarop zij gebeld kunnen worden, dan kunnen beide partijen rekening houden met het belletje en verloopt de communicatie een stuk beter. Zo verlies jij als horeca professional geen minuten en wordt er goed gecommuniceerd met de gast.
Terugbellen is geen probleem!
https://social.tippr.nl/terugbellen-is-geen-probleem
Laatste artikelen
Negroni Sbagliato
TIPPR-team - 0
“Sbagliato” is een Italiaans woord dat “fout” of “vergissing” betekent. In de context van cocktails verwijst het naar de Negroni Sbagliato, een variatie op...
TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn
TIPPR-team - 0
Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...
Insight
Horeca-inhaker: Een kopje Espresso Macchiato?
Hoe een kopje Espresso Macchiato je extra omzet oplevert?Afgelopen weekend stond Europa in het teken van glitter, beats en bizarre...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.