fbpx

Terugbellen is geen probleem!

Over en weer bellen zonder iemand aan de telefoon te krijgen: we kennen het allemaal. Het kost tijd en moeite en dat wil je liever in je zaak, je eten en/of je personeel steken. Het zijn verloren minuten die vaak wat ergernissen opleveren. Wat als wij jou vertellen dat er een oplossing is? Als je op je website een optie maakt waar gasten hun telefoonnummer achter kunnen laten en het tijdstip door kunnen geven waarop zij gebeld kunnen worden, dan kunnen beide partijen rekening houden met het belletje en verloopt de communicatie een stuk beter. Zo verlies jij als horeca professional geen minuten en wordt er goed gecommuniceerd met de gast.

https://social.tippr.nl/terugbellen-is-geen-probleem

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg