Over en weer bellen zonder iemand aan de telefoon te krijgen: we kennen het allemaal. Het kost tijd en moeite en dat wil je liever in je zaak, je eten en/of je personeel steken. Het zijn verloren minuten die vaak wat ergernissen opleveren. Wat als wij jou vertellen dat er een oplossing is? Als je op je website een optie maakt waar gasten hun telefoonnummer achter kunnen laten en het tijdstip door kunnen geven waarop zij gebeld kunnen worden, dan kunnen beide partijen rekening houden met het belletje en verloopt de communicatie een stuk beter. Zo verlies jij als horeca professional geen minuten en wordt er goed gecommuniceerd met de gast.
Terugbellen is geen probleem!
https://social.tippr.nl/terugbellen-is-geen-probleem
Laatste artikelen
On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...
Chipotle & Bell Pepper Salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
NIEUW in het assortiment: de Chipotle & Bell Pepper salsa van Bresc, dé smaakmaker voor een intense, rokerige beleving! Deze salsa combineert de rijke,...
Insight
Verduurzamen met (H)eerlijke Koffie: 5 Tips
Duurzaamheid in de horeca hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met slimme, haalbare aanpassingen maak jij jouw koffievoorziening groener en toekomstbestendig....
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.