fbpx

Test of je verkooppagina en verkoopmails overtuigend zijn

Wil je van tevoren beter kunnen inschatten hoe succesvol je lancering wordt? Kies er dan voor om een selecte groep fans (mensen die geïnteresseerd zijn in je product) reageert op je verkooppagina en verkoopmails. Voelen zij zich aangesproken? Hebben ze het gevoel dat ze iets missen als ze jouw product niet kopen? En wat zou er beter kunnen? Om een succesvolle ondernemer te worden moet je soms met je billen bloot en je kwetsbaar opstellen. Betrek daarom een aantal mensen uit je doelgroep bij je plannen en zorg dat je doelgerichte feedback van hen krijgt. Dit zal je verkooppagina en teksten nóg effectiever maken.

Bron: Consumpsy
Foto: Stocksy

https://social.tippr.nl/test-of-je-verkooppagina-en-verkoopmails-overtuigend-zijn

Laatste artikelen

NIEUW! Hügli Premium sauzen

Hügli Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...

Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!

Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally  is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg