fbpx

Test of je verkooppagina en verkoopmails overtuigend zijn

Wil je van tevoren beter kunnen inschatten hoe succesvol je lancering wordt? Kies er dan voor om een selecte groep fans (mensen die geïnteresseerd zijn in je product) reageert op je verkooppagina en verkoopmails. Voelen zij zich aangesproken? Hebben ze het gevoel dat ze iets missen als ze jouw product niet kopen? En wat zou er beter kunnen? Om een succesvolle ondernemer te worden moet je soms met je billen bloot en je kwetsbaar opstellen. Betrek daarom een aantal mensen uit je doelgroep bij je plannen en zorg dat je doelgerichte feedback van hen krijgt. Dit zal je verkooppagina en teksten nóg effectiever maken.

Bron: Consumpsy
Foto: Stocksy

https://social.tippr.nl/test-of-je-verkooppagina-en-verkoopmails-overtuigend-zijn

Laatste artikelen

Advocaat op je dessertkaart in de horeca

Advocaatlikeur is een romige, meestal gele likeur die voornamelijk is gemaakt van eidooiers, suiker, en een sterke alcoholische basis, vaak brandewijn of jeneverbessen. De...

Sinterklaas in de Horeca

De intocht van Sinterklaas in Nederland vindt elk jaar plaats op de tweede of derde zaterdag van november, afhankelijk van hoe de zaterdagen vallen....
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg