Uitbreiden naar een nieuwe locatie brengt een hoop denkwerk met zich mee. Voor het kopiëren van een bestaande formule, is de keuze van een geschikte vestigingsplaats cruciaal. Goed marktonderzoek is een eerste vereiste, onder andere door zelf ter plaatse de sfeer te proeven. Is het publiek gehaast? Wat zijn de leeftijden? De nationaliteiten? Stel je hebt een zaak in Haarlem en je wilt uitbreiden naar Amsterdam , dan moet je rekening houden met een internationaal publiek. Verdiep je goed in de locatie en welke gasten daarbij komen kijken.
Vestigingsplaats ontzettend belangrijk
https://social.tippr.nl/vestigingsplaats-ontzettend-belangrijk
Laatste artikelen
NIEUW! Hügli Premium sauzen
TIPPR-team - 0
Hügli
Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...
Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!
TIPPR-team - 0
Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Insight
Pestogeheimen…
Pesto is veel meer dan een simpele saus, het is een stukje Italiaanse culinaire traditie, boordevol smaak en geschiedenis. Van...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.