Uitbreiden naar een nieuwe locatie brengt een hoop denkwerk met zich mee. Voor het kopiëren van een bestaande formule, is de keuze van een geschikte vestigingsplaats cruciaal. Goed marktonderzoek is een eerste vereiste, onder andere door zelf ter plaatse de sfeer te proeven. Is het publiek gehaast? Wat zijn de leeftijden? De nationaliteiten? Stel je hebt een zaak in Haarlem en je wilt uitbreiden naar Amsterdam , dan moet je rekening houden met een internationaal publiek. Verdiep je goed in de locatie en welke gasten daarbij komen kijken.
Vestigingsplaats ontzettend belangrijk
https://social.tippr.nl/vestigingsplaats-ontzettend-belangrijk
Laatste artikelen
On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...
Chipotle & Bell Pepper Salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
NIEUW in het assortiment: de Chipotle & Bell Pepper salsa van Bresc, dé smaakmaker voor een intense, rokerige beleving! Deze salsa combineert de rijke,...
Insight
Verduurzamen met (H)eerlijke Koffie: 5 Tips
Duurzaamheid in de horeca hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met slimme, haalbare aanpassingen maak jij jouw koffievoorziening groener en toekomstbestendig....
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.