fbpx

Waar gebruik je social media voor?

Social media, en dan al helemaal het internet, is niet meer weg te denken in deze tijd. Het is niet enkel meer bestemd om leuke vakantiefotootjes op te plaatsen, maar kan tegenwoordig ook een nieuwe sales outlet vormen voor jouw onderneming. In de horeca is het wat lastiger om daar directe sales uit te halen, maar ook daar zijn ze mee bezig om dat te realiseren.

Kortom; doe je niet aan social media, dan loop je misschien wel heel wat mis.

Dit zijn een aantal dingen die jij met het gebruik van social media als onderneming kan realiseren;
– Online zichtbaarheid. Als onderneming kan je jezelf hiermee op de kaart zetten. Laat ook vooral jezelf zien, zakelijke promotie posts werken niet zo goed.

– Je kan hiermee de focus leggen op speciale menu’s die je wellicht voor de feestdagen hebt samengesteld. Dit wil je het liefst aan iedereen laten weten en zien zodat de telefoon niet stopt met rinkelen voor reserveringen.

– Gebruik het om je gasten te informeren over acties, nieuwe drankjes, nieuwe gerechten, een nieuw menu, etc. Houd het persoonlijk is de boodschap.

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

Tekst inspiratie: foodyard.nl

https://social.tippr.nl/waar-gebruik-je-social-media-voor

Laatste artikelen

High Tea: Een Boost voor de Horeca

Een high tea kan je horecazaak tijdens rustige middaguren extra gasten trekken, waardoor de bezettingsgraad stijgt. Door reserveringen biedt dit evenement een stabiele inkomstenbron...

Hé ondernemer, verdien nu geld met je parkeerplekken!

Orange Charging Heb je laadpalen bij jouw onderneming? Dit is de vraag die steeds meer gasten stellen bij het reserveren van een restaurant of bij het...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg