Mensen met kortingsbonnen zijn de meest kritische gasten. Ze schieten op alles en het is niet eens zeker dat ze daarna nog eens terugkomen. Sommige mensen hoppen van aanbieding naar aanbieding. Natuurlijk begrijpelijk, want voordelig uiteten is altijd mooi meegenomen. Maar toch hebben restaurant liever de liefhebbers die graag komen eten. Zij zijn niet uit op kortingsbonnen. Ze komen voor jou, omdat ze jouw zaak het geld waard vinden. Daarnaast ben je met een aanbieding via Groupon al snel 50 procent van je winst kwijt en dat is wat veel horeca professionals niet zo happy maakt. Maar toch trekt Groupon een hoop extra mensen. Het is dus de afweging die je moet maken wat jij liever wilt en wat voor jouw omzet gunstig is.
Wel of niet meedoen met Groupon?
https://social.tippr.nl/wel-of-niet-meedoen-met-groupon
Laatste artikelen
NIEUW! Hügli Premium sauzen
TIPPR-team - 0
Hügli
Bresc introduceert vier nieuwe premium sauzen van moederbedrijf Hügli in de Benelux. Deze sauzen zijn speciaal ontwikkeld om foodprofessionals te ondersteunen met hoogwaardige, kant-en-klare...
Duck Rally 12 juli – Samen ben je niet in je eendje!
TIPPR-team - 0
Op 12 juli ‘dobberen’ duizenden badeendjes over het aangelegde waterparcours op de Zevenhuizerplas. De jaarlijkse Duck Rally is een vrolijk charity-event met een serieuze missie. Onder...
Insight
Pestogeheimen…
Pesto is veel meer dan een simpele saus, het is een stukje Italiaanse culinaire traditie, boordevol smaak en geschiedenis. Van...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.