Mensen met kortingsbonnen zijn de meest kritische gasten. Ze schieten op alles en het is niet eens zeker dat ze daarna nog eens terugkomen. Sommige mensen hoppen van aanbieding naar aanbieding. Natuurlijk begrijpelijk, want voordelig uiteten is altijd mooi meegenomen. Maar toch hebben restaurant liever de liefhebbers die graag komen eten. Zij zijn niet uit op kortingsbonnen. Ze komen voor jou, omdat ze jouw zaak het geld waard vinden. Daarnaast ben je met een aanbieding via Groupon al snel 50 procent van je winst kwijt en dat is wat veel horeca professionals niet zo happy maakt. Maar toch trekt Groupon een hoop extra mensen. Het is dus de afweging die je moet maken wat jij liever wilt en wat voor jouw omzet gunstig is.
Wel of niet meedoen met Groupon?
https://social.tippr.nl/wel-of-niet-meedoen-met-groupon
Laatste artikelen
On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...
Chipotle & Bell Pepper Salsa
TIPPR-team - 0
Bresc
NIEUW in het assortiment: de Chipotle & Bell Pepper salsa van Bresc, dé smaakmaker voor een intense, rokerige beleving! Deze salsa combineert de rijke,...
Insight
Verduurzamen met (H)eerlijke Koffie: 5 Tips
Duurzaamheid in de horeca hoeft niet ingewikkeld te zijn. Met slimme, haalbare aanpassingen maak jij jouw koffievoorziening groener en toekomstbestendig....
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.