Club Zand heeft een ontzettend leuk en innovatief concept bedacht. Na het diner is het natuurlijk tijd voor een dessert. Sommige gasten twijfelen nog wel eens of ze voor een dessert moeten kiezen. Maar je weet! Toetjes gaan niet door de maag, maar naar het hart. Daarom is er altijd nog wel een plekje vrij voor een dessert.
Club Zand weet hier goed om in te spelen door hun desserts letterlijk aan de gast te brengen. Als hun gasten zijn uitgegeten gaat de vrolijke bediening met een blad vol met de lekkerste taartjes langs de gasten om te laten zien wat hun aanbod is. Hierbij biedt ze een lekker drankje aan.
Onze collega was aangenaam verrast en heeft de Vegan Cheesecake en een Limoncello besteld. Doordat je ziet hoe lekker het eruit ziet en het enthousiast aan je verteld wordt, word je eerder over de streep getrokken om een toetje te bestellen. Ontzettend slim, maar ook nog eens leuk om die extra service te bieden.
Dit kan je natuurlijk doen met meerdere producten op jouw menukaart. Heb je jouw cocktail kaart net uitgebreid of wil je dat jouw gasten vaker cocktails bestellen? Ga op rustigere momenten langs met mini cocktails en laat jouw gasten proeven wat ze missen. Als ze een gratis proeverijtje krijgen, willen ze vaak alleen maar meer en worden jouw cocktails besteld.
Onthoud: zien doet kopen! Andere gasten zien ook weer de cocktails voorbij komen en zullen deze ook vast uit willen proberen. Deze uitdrukking geldt dus ook voor de producten in jouw horecazaak.
Foto credits: Club Zand
Laat je verder inspireren in de TIPPR-app!