fbpx

Zorg voor een lekker bekkende bedrijfsnaam

We komen het wel eens tegen. Een nieuwe zaak, een nieuw kledingmerk of een nieuw product waarbij de naam toch wel zo lastig is uit te spreken dat we er maar onze eigen draai aan geven. Als nieuwe organisatie of als maker van een nieuw product, kan het verleidelijk zijn om voor een originele, aparte naam te gaan. Maar dit kan slecht uitpakken. Natuurlijk verschilt het per branche. Als producent van, laten we zeggen, giftige toiletontstopper, kan een ingewikkelde naam dienen als alarmsignaal waardoor de consument mogelijk meer aandacht heeft voor de waarschuwingen en instructies. Hetzelfde geldt voor veel medicijnen en gezondheidsproducten. Als het gaat om een restaurant, een lekkere chocoladereep of een nieuwe bar, kun je als bedrijf het beste gaan voor een hapklare, duidelijke naam. Gemak dient de mens, tenslotte.

Bron: Consumatics

https://social.tippr.nl/zorg-voor-een-lekker-bekkende-bedrijfsnaam

Laatste artikelen

TOPPR van mei: Robin Lindhout – Eventmanager bij Sunset Beachbar, Alphen aan den Rijn

Robin Lindhout is eventmanager bij Sunset Beachbar in Alphen aan den Rijn en is horeca TOPPR van de maand mei. Ze draait haar hand nergens voor...

Horeca-DRUK Forecast Report 2025: Strategieën voor Marge, Personeels- en Gasten-DRUK

In de dynamische horeca Nederland 2025 staat de sector onder grote druk door stijgende kosten, personeelstekorten en veranderende gastverwachtingen. Dit horeca trendrapport biedt waardevolle inzichten voor ondernemers die...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg