fbpx

4 Herkenbare Types Gasten – BBB

Begrijp wie je voor je hebt en haal meer omzet uit je gasten. Je gasten zijn grofweg te onderscheiden in vier typen. Wanneer je weet welke type je voor je hebt, kun je hier je communicatiestijl op aanpassen

-Bepalende gast: taakgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken status gedreven en dominant

-Grapjes gast: mensgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken aanvallend gedrag en gemakzuchtig

-Berekende gast: taakgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken gedrag vermijdend en winst gedreven

-Onzichtbare gast: mensgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken zekerheid zoekend en aanvaardend

Bron: BBB Academy & Bluegg

https://social.tippr.nl/4-herkenbare-types-gasten-bbb

Laatste artikelen

Haal alles uit het hoogseizoen met Bravour

Bidfood Het hoogseizoen komt eraan! De tijd van volle terrassen en gasten die ultiem willen genieten. Dit is hét moment om alles eruit te halen.Maar...

Van drukte naar duidelijkheid

Rabbit Messenger Gemiste berichten, trage reacties, chaos in je inbox, dat is hoe kansen verloren gaan. In de horeca draait alles om beleving, snelheid en...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg