fbpx

4 Herkenbare Types Gasten – BBB

Begrijp wie je voor je hebt en haal meer omzet uit je gasten. Je gasten zijn grofweg te onderscheiden in vier typen. Wanneer je weet welke type je voor je hebt, kun je hier je communicatiestijl op aanpassen

-Bepalende gast: taakgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken status gedreven en dominant

-Grapjes gast: mensgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken aanvallend gedrag en gemakzuchtig

-Berekende gast: taakgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken gedrag vermijdend en winst gedreven

-Onzichtbare gast: mensgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken zekerheid zoekend en aanvaardend

Bron: BBB Academy & Bluegg

https://social.tippr.nl/4-herkenbare-types-gasten-bbb

Laatste artikelen

Een verrassende Maaza Colada!

Maaza Laat de zomerse vibes in jouw zaak stralen met de verrukkelijke Mango Colada, gemaakt met de heerlijke Maaza Mango. Maaza gebruikt enkel de allerbeste...

De Rijping van Oude Kaas in de Horeca

Kaasrijping, of affinage, is een essentieel proces waarbij kaas onder specifieke condities rijpt om zijn smaak, textuur en aroma te ontwikkelen. Dit proces varieert...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg