fbpx

4 Herkenbare Types Gasten – BBB

Begrijp wie je voor je hebt en haal meer omzet uit je gasten. Je gasten zijn grofweg te onderscheiden in vier typen. Wanneer je weet welke type je voor je hebt, kun je hier je communicatiestijl op aanpassen

-Bepalende gast: taakgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken status gedreven en dominant

-Grapjes gast: mensgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken aanvallend gedrag en gemakzuchtig

-Berekende gast: taakgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken gedrag vermijdend en winst gedreven

-Onzichtbare gast: mensgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken zekerheid zoekend en aanvaardend

Bron: BBB Academy & Bluegg

https://social.tippr.nl/4-herkenbare-types-gasten-bbb

Laatste artikelen

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...

Shiso in de Horeca?

Wat is Shiso?Shiso, ook wel bekend als Perilla, is een aromatisch kruid dat afkomstig is uit Azië en veel wordt gebruikt in de Japanse,...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg