fbpx

4 Herkenbare Types Gasten – BBB

Begrijp wie je voor je hebt en haal meer omzet uit je gasten. Je gasten zijn grofweg te onderscheiden in vier typen. Wanneer je weet welke type je voor je hebt, kun je hier je communicatiestijl op aanpassen

-Bepalende gast: taakgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken status gedreven en dominant

-Grapjes gast: mensgericht en extravert (snel / veranderen / product gericht) met de kenmerken aanvallend gedrag en gemakzuchtig

-Berekende gast: taakgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken gedrag vermijdend en winst gedreven

-Onzichtbare gast: mensgericht en introvert (langzaam / behoudend / proces gericht) met de kenmerken zekerheid zoekend en aanvaardend

Bron: BBB Academy & Bluegg

https://social.tippr.nl/4-herkenbare-types-gasten-bbb

Laatste artikelen

Altijd perfect voorbereid met

Jordy’s Keuken Tijd- of kokstekort? Laat Jordy’s Keuken voor jou werken. Jordy’s Keuken biedt jou de broodnodige extra handjes voor in de keuken. Bidfood geeft...

Wij denken mee over wijn

Bidfood Altijd al de perfecte wijnkaart willen hebben? De wijnexperts van Bidfood staan graag voor je klaar. Voor elke horecazaak gaan ze graag de uitdagingen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg