Soms is het hoog tijd om je zaak weer even in een nieuw jasje te steken en wil je de boel een beetje ‘pimpen’. Maar, waar begin je?
Een plek in je zaak waarvan de waarde vaak wordt onderschat is het toilet. Het toilet is een visitekaartje van je bedrijf en daarom is het belangrijk deze netjes, schoon en verzorgd te houden. Een positieve toiletervaring draagt enorm bij aan een goede indruk van de zaak. Ook met de toilet is het van belang de stijl aan te laten sluiten bij het hele concept. Daarnaast is het een goede tip om te investeren in een wat ruimere toilet. Het blijft vervelend om een toilet in te stappen waarbij de deur nauwelijks open en dicht kan. De ventilatie en een aangename toilet verfrisser zorgen ervoor dat ook de gasten die in de rij staan te wachten een aangenaam toiletbezoek hebben. Zorg ook dat het personeel regelmatig de toiletten even controleert. Niks staat meer onhygiënisch dan een toilet waarbij het toiletpapier en handdoekjes overal op de grond verspreid liggen. Ook is het leuk om te denken aan mooie schilderijen, foto’s of teksten aan de muren. Zo geef je wachtende gasten iets te doen!
Bron: Misset Horeca