fbpx

Schaarste kan een hype creëren!

Schaarste is een verkooptechniek en komt voor in twee vormen. Schaarste door een beperkt aantal of schaarste door een tijdslimiet. Hier kan slim op ingespeeld worden door een beperkt aantal aan te bieden. Of schaarste door een tijdslimieten met kortdurende acties, een tijdelijke aanbieding. Sergio Herman wordt ervan beticht online schaarste te creëren in zijn restaurants om zo de hype rond zichzelf aan te wakkeren.
Denk er eens aan een gelimiteerd aantal arrangementen aan te bieden voor een beperkte periode. Voorkom wel teleurstelling, anders kan schaarste ook een negatief effect hebben.

© Consumatics
Foto © Eric Kleinberg Photography

https://social.tippr.nl/schaarste-kan-een-hype-creeren

Laatste artikelen

Cashew Trend Kan Niet Ontbreken in de Horeca

Cashewnoten, uniek vanwege hun groeiwijze aan de kasjoeboom, bieden uitgebreide culinaire mogelijkheden voor de horeca en leveren tegelijkertijd gezondheidsvoordelen op. Dankzij het rijke voedingsprofiel...

Trendrapport 2024: Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg