We kunnen het niet vaak genoeg over ze hebben, de millennials. Deze mensen geboren tussen 1980-2000 hebben nou eenmaal een enorm grote invloed op de horeca met hun leefstijl. Belangrijk om te blijven onthouden bij de millennials is dat zij er genadeloos doorheen prikken wanneer je product, inhoud of business niet klopt. Vandaar deze drie tips op een rijtje zodat ze niet weg zijn of je met je product of restaurant op social media aan de schandpaal hangen.
Wees oprecht gastvrij, want millennials zijn gevoelig voor vriendelijke ontvangst en echte gastvrijheid. Juist omdat ze veel buitenshuis doorbrengen zoeken ze naar plekken waar zij zich op hun gemak en welkom voelen. Onthoud dat je ze echt als gasten beschouwd en niet alleen als omzet.
Wees oprecht inclusief zodat horecagelegenheden meer een afspiegeling worden van de kleurrijke maatschappij. Zet horeca meer in als verbindende factor.
Wees oprecht sociaal en richt je actief op maatschappelijke bewustwording en verantwoord, duurzaam en gezond eten.
Bron: Entree magazine