fbpx

Blurrrrrrring

Steeds vaker zie je in de welbekende conceptstores dat je naast een paar nieuwe gympen ook een lekker kopje koffie kan halen en een stuk van de nieuwste healthy pie. Foodservice wordt gecombineerd met retail. Het zogenaamde ‘Blurring’ is een redelijk nieuwe trend op gebied van horeca. Het betekent in het kort dat het verschil tussen winkels en restaurants vervaagt. In een supermarkt of winkel kun je een hapje eten en in het restaurant neem je nog een extra flesje wijn of product mee. Er wordt op deze manier meer uit gegaan van de klantbehoefte, en hierdoor vervagen de grenzen tussen foodkanalen. Niet alleen tussen de foodservice maar ook tussen non-food winkels. Steeds meer supermarkten verkopen producten voor ‘on the go’. Blurring geeft een extra beleving aan een winkelbezoek. En de totaalbeleving is tegenwoordig ook belangrijker dan ooit voor de consument en vanuit de klantbehoefte

Bron: L1nda

https://social.tippr.nl/blurrrrrrring

Laatste artikelen

Wat betekent een cash-verplichting voor de Horeca?

Als ondernemer in de horeca weet je dat elke dag nieuwe uitdagingen met zich meebrengt: je gasten verzorgen, personeel aansteken, en omgaan met veranderende...

TOPPR van maart: Hannah Marinus – De Heeren van Maarssen

We zijn trots om Hannah Marinus, Project- en Operations Manager bij De Heeren van Maarssen, aan te wijzen als TOPPR van maart! Hannah is een echte horecatopper...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg