fbpx

Blurrrrrrring

Steeds vaker zie je in de welbekende conceptstores dat je naast een paar nieuwe gympen ook een lekker kopje koffie kan halen en een stuk van de nieuwste healthy pie. Foodservice wordt gecombineerd met retail. Het zogenaamde ‘Blurring’ is een redelijk nieuwe trend op gebied van horeca. Het betekent in het kort dat het verschil tussen winkels en restaurants vervaagt. In een supermarkt of winkel kun je een hapje eten en in het restaurant neem je nog een extra flesje wijn of product mee. Er wordt op deze manier meer uit gegaan van de klantbehoefte, en hierdoor vervagen de grenzen tussen foodkanalen. Niet alleen tussen de foodservice maar ook tussen non-food winkels. Steeds meer supermarkten verkopen producten voor ‘on the go’. Blurring geeft een extra beleving aan een winkelbezoek. En de totaalbeleving is tegenwoordig ook belangrijker dan ooit voor de consument en vanuit de klantbehoefte

Bron: L1nda

https://social.tippr.nl/blurrrrrrring

Laatste artikelen

Met elke kilo koffie plant je één boom

Café Intención Is duurzaamheid voor jouw horeca-zaak belangrijk? Maak dan kennis met het nieuwe schaduwbomenproject van Café Intención. Voor elke verkochte zak Café Intención Café...

Eilles Tee

J.J.Darboven Het thee assortiment van Eilles biedt zowel klassieke als trendgerichte theespecialiteiten. Alleen de fijnste theesoorten van de beste theetuinen voldoen aan de hoge eisen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg