fbpx

Blurrrrrrring

Steeds vaker zie je in de welbekende conceptstores dat je naast een paar nieuwe gympen ook een lekker kopje koffie kan halen en een stuk van de nieuwste healthy pie. Foodservice wordt gecombineerd met retail. Het zogenaamde ‘Blurring’ is een redelijk nieuwe trend op gebied van horeca. Het betekent in het kort dat het verschil tussen winkels en restaurants vervaagt. In een supermarkt of winkel kun je een hapje eten en in het restaurant neem je nog een extra flesje wijn of product mee. Er wordt op deze manier meer uit gegaan van de klantbehoefte, en hierdoor vervagen de grenzen tussen foodkanalen. Niet alleen tussen de foodservice maar ook tussen non-food winkels. Steeds meer supermarkten verkopen producten voor ‘on the go’. Blurring geeft een extra beleving aan een winkelbezoek. En de totaalbeleving is tegenwoordig ook belangrijker dan ooit voor de consument en vanuit de klantbehoefte

Bron: L1nda

https://social.tippr.nl/blurrrrrrring

Laatste artikelen

TOPPR van April:  Bilal – HighSide Burgers 

Zeven maanden geleden opende Paulos Dimitropoulos, HighSide Burgers in Alphen aan den Rijn. Een restaurant gericht op luxe hamburgers die bij mensen thuis worden...

Frisse Lente Salade

Rotterdamsche Oude Een klassieker op bijna iedere lunchkaart: de geitenkaassalade. Hoewel er veel varianten zijn, wordt er vaak toch gekozen voor een standaard recept.Wil jij...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg