fbpx

Broccolipesto

Eten weggooien is hartstikke zonde. Zo ook het weggooien van de broccoli stronk. Van broccoli kun je namelijk heel erg lekkere pesto maken. Oh ja? Yes! Gooi de stronk in de keukenmachine met wat knoflook en bak hem daarna eventjes aan met een gesnipperd uitje. Scheutje room erbij, paste en lekker veel Parmezaanse kaas. Heerlijk!

https://social.tippr.nl/broccolipesto

Laatste artikelen

Vlijmscherpe acties op vlees en vis bij Bidfood!

Bidfood Het rendement op het bord: zo combineer je vleestrends met slimme margeVlees is en blijft een cruciale pijler op de Nederlandse menukaart. Gasten die...

Waarom snelheid straks belangrijker wordt dan prijs

De horeca van morgen wint op gemakDe moderne gast heeft steeds minder geduld. Niet omdat mensen minder gastvrijheid waarderen maar omdat tijd steeds schaarser...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg