fbpx

Doelgroep belangrijk voor interieur

Strak design of liever een warme uitstraling? Het maken van een moodboard en het kiezen van één thema kan je helpen bij de selectie van het interieur. Voordat je hieraan begint, is het natuurlijk van belang dat je je doelgroep helder hebt. Zo is het mogelijk dat het besteedbaar inkomen, de motivatie én het culinair gedrag per doelgroep zeer van elkaar kunnen verschillen. En om uiteindelijk te weten welke smaak het beste bij je doelgroep past is het belangrijk om ook het concept van je zaak niet uit het oog te verliezen, waar het vloerplan een logische vervolgstap van is. Klopt de routing? Staan de tafels niet te dicht bij elkaar in de buurt? Allemaal belangrijke zaken waar je van tevoren al over na moet hebben gedacht.

Bron: Foodbrigade

https://social.tippr.nl/doelgroep-belangrijk-voor-interieur

Laatste artikelen

Een steuntje in de rug voor ondernemers

Buckaroo Horecaondernemers hebben met steeds hogere kosten te maken. In sommige gevallen zijn de kosten seizoensgebonden of verschillen ze per maand. Datzelfde kan gelden voor...

TOPPR van Augustus: Simon Daniël – Mr. Finch

TOPPR van de maand augustus, Simon Daniël, bartender bij het Utrechtse Mr. Finch.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg