Uit het onderzoek blijkt dat de traditionele verhoudingen veranderen. Naarmate we meer verdienen zijn we niet langer minder druk, maar kunnen we juist laten zien dat we eigenlijk nergens echt tijd voor hebben. Het heeft te maken met een belangrijke vorm van schaarste, in dit geval van waardevolle mankracht. Door aan te geven dat we druk zijn laten we onze omgeving eigenlijk weten dat het bedrijf niet zonder ons kan, we zijn belangrijk en hebben daarom een volle agenda.
Druk druk druk!
https://social.tippr.nl/druk-druk-druk
Laatste artikelen
Eiwitten in de Horeca: Meer dan een Hype
TIPPR-team - 0
In een tijd waarin gezondheid, bewust eten en fitness steeds belangrijker worden voor consumenten, spelen eiwitten een hoofdrol in de menukaarten van de moderne...
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
TIPPR-team - 0
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de concurrentie, een unieke ervaring...
Insight
Extra Marge en meer Gasten? Exclusieve Gerechten in de Horeca
Exclusieve gerechten zoals Japan's 'White Night' ijs van € 7.285In de horeca kunnen exclusieve gerechten een restaurant onderscheiden van de...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.