fbpx

Druk zijn goed voor marketeers

Dat druk zijn en uitsloven met een volle agenda helpt ons het gewenste imago te creëren en op te scheppen naar anderen. Bovendien is het een interessante kans voor marketeers. Copywriter Michael Pollan gebruikte bijvoorbeeld een keer “You don’t have time to cook, you’re too important; you’re a loser if you have time to cook” om in te spelen op het drukke schema van de doelgroep. Rolex gebruikte een keer de volgende advertentietekst: “Checking his watch costs Bill Gates $300 a second. What is your time worth?”
De volle agenda biedt een kans om een keer niet standaard in te spelen op de financiële mogelijkheden van consumenten om producten te kopen, maar op hun drukke schema. Het geeft aan dat ze belangrijk zijn en dat hun tijd te kostbaar is om te verspillen.

https://social.tippr.nl/druk-zijn-goed-voor-marketeers

Laatste artikelen

Altijd perfect voorbereid met

Jordy’s Keuken Tijd- of kokstekort? Laat Jordy’s Keuken voor jou werken. Jordy’s Keuken biedt jou de broodnodige extra handjes voor in de keuken. Bidfood geeft...

Wij denken mee over wijn

Bidfood Altijd al de perfecte wijnkaart willen hebben? De wijnexperts van Bidfood staan graag voor je klaar. Voor elke horecazaak gaan ze graag de uitdagingen...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg