fbpx

Druk zijn goed voor marketeers

Dat druk zijn en uitsloven met een volle agenda helpt ons het gewenste imago te creëren en op te scheppen naar anderen. Bovendien is het een interessante kans voor marketeers. Copywriter Michael Pollan gebruikte bijvoorbeeld een keer “You don’t have time to cook, you’re too important; you’re a loser if you have time to cook” om in te spelen op het drukke schema van de doelgroep. Rolex gebruikte een keer de volgende advertentietekst: “Checking his watch costs Bill Gates $300 a second. What is your time worth?”
De volle agenda biedt een kans om een keer niet standaard in te spelen op de financiële mogelijkheden van consumenten om producten te kopen, maar op hun drukke schema. Het geeft aan dat ze belangrijk zijn en dat hun tijd te kostbaar is om te verspillen.

https://social.tippr.nl/druk-zijn-goed-voor-marketeers

Laatste artikelen

Gratis naar de Horecava met TIPPR

Ervaar Het TOPPR-initiatief op de Horecava!Wil je als horecaondernemer of -medewerker gratis naar de Horecava 2025 én inspiratie opdoen om jouw team te versterken?...

6 Tips om je te onderscheiden met thee

Er is in de horeca veel te verdienen met thee, mits je er echt een ervaring van maakt. Thee is vaak de afsluiter van...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg