fbpx

Een Reel op jouw Instagram profiel of juist een leuke TikTok?

Instagram Reel is een video-muziek remix functie op Instagram waarmee je video’s van 15 tot 30 seconden maakt. Net zoals op TikTok, kunnen gebruikers muziek en geluiden uit een catalogus kiezen, uit andere video’s gebruiken of hun eigen audio toevoegen.

Een perfect middel om bij je doelgroep onder de aandacht te blijven. Een foto zegt niet altijd veel, met een video kan je veel meer details laten zien.

De kans om viral te gaan is aanwezig door middel van de Instagram Reels. Kort, maar krachtig; dat is het idee erachter. Korte video’s bieden je de mogelijkheid om veel te zeggen in weinig tijd, zodat je de aandacht van de gebruikers goed vasthoudt.

Op TikTok heb je meer opties voor de lengte van je video’s. Daar kun je kiezen tussen een video van 15 of 60 seconden. Daarnaast kun je bij TikTok met 5 losse foto’s een diavoorstelling maken met een speciaal effect. Dit is bij Reels niet mogelijk. 

De beste optie is om het te delen op zowel Instagram als TikTok. De jongere doelgroep kijkt vaak op TikTok terwijl de oudere vaker op Instagram zitten.

Laat je verder inspireren in de TIPPR app!

https://social.tippr.nl/een-reel-op-jouw-instagram-profiel-of-juist-een-leuke-tiktok

Laatste artikelen

Een steuntje in de rug voor ondernemers

Buckaroo Horecaondernemers hebben met steeds hogere kosten te maken. In sommige gevallen zijn de kosten seizoensgebonden of verschillen ze per maand. Datzelfde kan gelden voor...

TOPPR van Augustus: Simon Daniël – Mr. Finch

TOPPR van de maand augustus, Simon Daniël, bartender bij het Utrechtse Mr. Finch.
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg