Het is voor nieuwe concepten ontzettend belangrijk om super goed na te denken over het design van hun producten. Een goed design en een hoog Instagram gehalte is eigenlijk gratis reclame. Ook al staat de kwaliteit van het product natuurlijk bovenaan de prioriteitenlijst, reclame is ook nodig. Designer café Maman in New York zegt maar liefst 80% van hun nieuwe klanten binnen te halen via Instagram. Je kunt niet meer om Instagram heen. Het is zo’n belangrijk medium en als je design super Instagrammable is, dan heb je zoals eerder gezegd gratis reclame. Mensen willen jouw product proeven, maken en delen er een foto van en sporen zo weer anderen aan om naar jouw zaak te komen of jouw product te proberen.
Goed design is goede reclame
https://social.tippr.nl/goed-design-is-goede-reclame
Laatste artikelen
Stemmen op de TOPPR van 2024
TIPPR-team - 0
Stemmen kan hier!Kom naar Horecava van 13 tot 16 januari en help ons de horeca TOPPR in de schijnwerpers te zetten, terwijl je jezelf...
Het exclusieve theeconcept voor de horeca
TIPPR-team - 0
Bradley’s
Als horecaondernemer wil je jouw gasten een unieke ervaring bieden die ze thuis niet kunnen krijgen.Bradley’s is het duurzame en kwalitatieve theeconcept dat staat...
Insight
TOPPR: december – Job Verhees
Job Verhees – Het Horecalegioen, Hotel PauwOnze laatste TOPPR van het jaar is Job Verhees, kersverse bedrijfsleider van Streetfood Bar...
Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?
Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.