fbpx

Het kopiëren van een bestaand concept

Een bestaand concept kopiëren is lucratief. Je profiteert dan niet alleen van inkoopvoordelen, maar bespaart ook op ontwikkelingskosten voor het logo, de menukaart, de website, recepturen, bedrijfskleding etc. Groot voordeel is dat je meteen goed vergelijkingsmateriaal hebt. Als je het assortiment en de prijzen gelijk houdt, dan weet je hoe groot je bruto marge zou moeten zijn. Klopt dat cijfer niet, dan weet je dat je moet zoeken naar wat er misgaat.

Bron: De Restaurantkrant

https://social.tippr.nl/het-kopieren-van-een-bestaand-concept

Laatste artikelen

Trendrapport 2024: Horeca-Hacking

TIPPR brengt jaarlijks een trendrapport uit, samengesteld uit de rijke data van het grootste online horecaplatform. Deze trends worden gedeeld om de markt inzicht te geven en te helpen anticiperen op toekomstige behoeften van gasten.

80 Oesters Openen in 30 Seconden?

Het gebruik van vloeibare stikstof (liquid nitrogen) om oesters te openen is een methode die vaak in de horeca wordt toegepast, vooral als er...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg