fbpx

Het kopiëren van een bestaand concept

Een bestaand concept kopiëren is lucratief. Je profiteert dan niet alleen van inkoopvoordelen, maar bespaart ook op ontwikkelingskosten voor het logo, de menukaart, de website, recepturen, bedrijfskleding etc. Groot voordeel is dat je meteen goed vergelijkingsmateriaal hebt. Als je het assortiment en de prijzen gelijk houdt, dan weet je hoe groot je bruto marge zou moeten zijn. Klopt dat cijfer niet, dan weet je dat je moet zoeken naar wat er misgaat.

Bron: De Restaurantkrant

https://social.tippr.nl/het-kopieren-van-een-bestaand-concept

Laatste artikelen

On trend met Crushi: inspiratie met de Kiwi & Jalapeño salsa

Bresc Kiwi & Jalapeño salsa: Fris en pittigDe Kiwi & Jalapeño salsa is een verfrissende salsa die de zoetheid van kiwi combineert met de pittigheid...

Chipotle & Bell Pepper Salsa

Bresc NIEUW in het assortiment: de Chipotle & Bell Pepper salsa van Bresc, dé smaakmaker voor een intense, rokerige beleving! Deze salsa combineert de rijke,...
Advertismentspot_img

Op de hoogte blijven van de laatste trends in de horeca?

Meld je aan voor onze gratis nieuwsbrief.

0
    0
    Winkelwagen
    Jouw winkelwagen is leeg